Николай Ников пред ФАКТИ: За да спре транспортният хаос – ултиматум към служителите или уволнение

19 Май, 2025 08:34 5 357 259

  • николай-
  • ников-
  • транспорт-
  • стачка-
  • блокада-
  • уволнние

Стартиране на процедури за привличане на работници в градския транспорт от трети страни като Виетнам, Непал, Пакистан – веднага, казва икономистът

Николай Ников пред ФАКТИ:  За да спре транспортният хаос – ултиматум към служителите или уволнение - 1
Снимка: Личен архив
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Наземният градски транспорт остава блокиран, но метрото работи, съобщиха от Столичната община. За шести пореден ден автобусите, трамваите и тролеите в София не излизат от депата заради протеста на служителите. В каква ситуация сме… Пред ФАКТИ говори икономистът и политически анализатор Николай Ников.

- Г-н Ников, как ви се отразява стачката на служителите в градския транспорт. Как ходите на работа?
- Моята работа е свързана с много пътуване и ползвам автомобил, но моето семейство и близки са потърпевши от тази блокада.

- Как можем да се справим с транспортния хаос в София?
- Проблемът с транспортната блокада в София може да се реши много бързо и ефективно. Ситуацията е безумна и недопустима! Ако този абсолютно абсурден бойкот не срещне решителна ответна реакция на общинската администрация, последствията могат да бъдат пагубни за София и България като цяло.
Единственото решение към момента може да се сведе до три стъпки и те са както следва:
- призив или по-скоро ултиматум към всички служители на градския транспорт да възстановят работния процес незабавно. В случай на отказ - уволнение
- обявяване на конкурси за нови служители за всяко овакантено място - веднага
- процедури за привличане на работници в градския транспорт от трети страни като Виетнам, Непал, Пакистан и т.н. - веднага

След предприемане на тези стъпки проблемът спира да бъде политически, а става чисто кадрови.

- Но това дали е в правомощията на кмета и може ли да го направи?
- Ако кметът Терзиев направи това, никой няма да може да търси политическа отговорност от него, защото ще е предприел правилните управленски действия.

- Веднага изниква въпросът как ще стане това от чисто правен характер?
- Отговорът е, че пътища много, но в случай, че съществуващото законодателство не позволява това, да променят закона или кодекса на труда. Има достатъчно депутати от партията на кмета на София Васил Терзиев, които могат спешно да се заемат с тази задача. Основанието е видно, защото кметът и общинската администрация като цяло следва да бъдат напълно овластени и подкрепени да предприемат гореописаните действия.
След като се вдигна толкова много шум за нивото на заплащане в градския транспорт, убеден съм, че ще има достатъчно голям брой нови кандидати да работят там.

- Но това изисква време, все пак. А дотогава…
- Сигурен съм, че ще има много желаещи дори да се преквалифицират и да станат шофьори или ватмани. Парадоксално е, но тази ситуация показа на обществото, че да бъдеш служител на градския транспорт в София е може би на челно място по рентабилност по силата на корелативен анализ между компонентите ниво на квалификация и заплащане. На всичкото отгоре имат и право да зарежат работните си места, ако не получат това, което искат. Това го няма никъде.

- Не е лесно да се вкарат кадри, защото туристическият бизнес, който търси такива хора за хотелите по морето за лятото, се готви по такава процедура около година. Как ще се компенсира това време…
- Хората ще се мобилизират. Въпрос на време е. Ако внесем кадри от гореизброените страни, разходът за този тип услуга ще падне драстично, защото ще бъдат съгласни да работят на половината от сегашното заплащане. Освен това така ще се създаде нужната здравословна конкуренция, както и ще се дисциплинира нашият арсенал от шофьори, ватмани и други оператори в градския транспорт.

- Смятате ли, че скоро ще се намери решение?
- Най-важно от всичко в момента е, тази наглост и безотговорност да не обхванат и другите сектори в страната. Ако не се предприемат гореописаните мерки, какво биха казали лекари, учители, полицаи, военни и всички други заети в частния сектор? По-голямата част на нашето общество работят за по-ниски заплати, но са далеч по-образовани и квалифицирани. Нека си кажем истината, по- трудно се става лекар от шофьор – нали така. Лекарите и медицинските сестри получават по-малко и вършат работата си с много по-голяма отговорност. Има места в България, където медицински работници не са получавали заплати с месеци, но не оставят пациенти, които са на хемодиализа, например, за да стачкуват.

- Със сигурност на шофьорите и на ватманите не им е лесно, но и не получават малко пари. Това е факт…
- Вижте, шофьорите и ватманите са може бе една от най-лесно заменимите професии. Всеки трети мъж в България се е замислял дали да не вземе нужната категория и да стане шофьор на камион някъде из Европа или Америка, ако не му потръгне другаде. И затова искам да се обърна към кмета Терзиев.
Уважаеми г-н Терзиев, г-н Кмете, не позволявайте това изнудване, а направете правилните стъпки. Ако се наложи София ще изкара още малко време без градски транспорт, в името на това да не бъдем изнудвани и потърпевши като общество.
-------------------------------
Николай Ников е роден е през 1977 г. Учил е „Международен бизнес“ в лондонския филиал на Американския международен университет в Ричмънд (American International University) и „Застрахователен и Риск мениджмънт“ в Сити Юнивърсити (City University Business School) в Лондон. Има също и докторантура по Икономика и Управление от ЮЗУ Благоевград.
След динамична кариера в лондонското сити се завръща в България и до 2012 г. е развивал кариера в сферата на финансите. Също така е бил главен координатор в направление „Управление на мултинационални застрахователни програми“ към AIG, Европа (Великобритания), Лондон.
В момента разработва теории и преподава в областа на икономическите и бизнес науки. Също така, развива бизнес в областта на индустриалното предприемачество.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 102 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трол

    113 45 Отговор
    След това виетнамците, пакистанците и и непалците също ще излязат на стачка.
  • 2 от градския транспорт питат

    116 50 Отговор
    след уволнение , ще раздавате ли рикши бе умник?

    Коментиран от #228, #230

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Пич

    124 37 Отговор
    И защо трябва да ни интересува , че някакъв си кретен можел да говори !!! Виждали сме много глупаци и кретени , който могат да говорят !!! Но нищо , докато докара виетнамци и пакистанци , софиянци ще да го пребили няколко пъти !!!

    Коментиран от #96

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 само питам

    62 49 Отговор
    има ли решение за терзиев си подава оставката и да върви където си иска или да си гледа бизнеса ако има такъв

    Коментиран от #138

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Ролан

    90 11 Отговор
    Предлагам - Уволнение ! После ще стане още по "интересно"
  • 11 само питам

    108 42 Отговор
    това да не е на баща ти фабриката да уволняваш и назначаваш бе БАСТУН?

    Коментиран от #184

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Ролан

    110 17 Отговор
    Може да уволним цялата община София. Мисля че е по добра идея ))

    Коментиран от #229

  • 15 а след уволнението кво правим?

    101 25 Отговор
    като уволните шофьорите автобусите ги предайте за скраб поне някой лев да изкарате место да ръждясват

    щото тоя от снимката не може да кара аветобус
    тоя има само една голяма уста и мозък колкото на хамстер

    Коментиран от #38

  • 16 още

    10 7 Отговор
    Борко Чичков Чушков.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Миризлив пор

    80 30 Отговор
    Този на ясно ли е защо протестират шофьорите? Просто заплатите в градския транспорт са по ниски от тези в частния сектор (там има тахограф, няма как да работиш 40-60 часа повече месечно) и хората бягат в частния сектор. Шофьорите искат заплатите да се изравнят с тези в частния сектор и да дойдат хора защото сега просто има обявени бройки и никой не кандидатства като чуе заплатата и условията на труд. Колко до Индия и Пакистан да не се надява, в Англия заплатите за шофьори са в пъти над нашите ама пакистанци и индийци шофьори няма! Явно няма да дойдат да работят.

    Коментиран от #37, #75, #223

  • 19 Мутрополис

    32 27 Отговор
    По американския модел, трябва да се намеси ФБР, синдикалните лидери и по-активните протестиращи да бъдат застреляни, а останалите - арестувани.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 решителност

    80 22 Отговор
    Ако зад стачката стоят Борисов и Пеевски, както се пише в медиите, съм готов да ходя пеша още 100 години. Синдикатите много се изложиха и показаха своята несъстоятелност.

    Коментиран от #69

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Остап Бендер

    71 26 Отговор
    Ако слуша съветите на този михлюзин, кмета няма да прокопса, а София скоро няма да има транспорт.
  • 24 Сталин

    79 14 Отговор
    Този е полезен колкото торба с използвани тампони,да вземем да си вкараме политици от Бангладеш и Конго и такива негодници като тоя да ги пращаме да метат улиците
  • 25 Дидо

    66 53 Отговор
    Абсолютно съм съгласен.Няма нормална държава в света където шофьор на автобус да взима повече от лекар,мед.сестра,учител или професор.Хора които са учили години наред.

    Коментиран от #40, #41, #117, #244

  • 26 ХаХа

    22 10 Отговор
    Ама васка не знае ко да направи
  • 27 оня с коня

    56 19 Отговор
    на тоя от снимката мога му забия един в мазаната физиономия с кеф
  • 28 Перо

    80 14 Отговор
    Унтерменш с мозък на пиле! Той /примата
    , джендър от третия свят/ ще привлича работници от Виетнам, Непал, Пакистан и т.н. И кой ще им плаща? Виетнам са 100-пъти по-силно развита икономическа страна от кочината! Нали направиха опит да наемат чужди работници за морето и какво стана, взеха шенгенски визи и отидоха веднага на запад! От къде ги изравя Факти тия боклуци! Чул, недочул нещо и веднага търси изява!

    Коментиран от #33, #43

  • 29 Анджо

    55 16 Отговор
    Абе тоя продажник ще ни продаде а няма да реши проблема на нашите хора. Така беше през комунизма, да се чувстваш чъжданец в собствената си държава. Нищо не се е променило от тогава.
  • 30 Любо

    61 29 Отговор
    Плащайте на хората, бе боклуци, нали сте богати евроатлантици, нали приемаме еврото и влизаме в клуба на богатите....за триста лева ли се стискате бе нещастници!? Нали искате някой да ви вози дебелите ζадници.
  • 31 Силвия

    43 49 Отговор
    Софийският градски транспорт протестира срещу работещите хора, възрастните и най-вече срещу децата, които не могат да се придвижат до работа, болници, училища и детски градини.ТОВА Е ИСТИНАТА!
    СГТ трябва да спре незабавно престъпното си поведение или ще предизвика гнева на всички нормални хора.

    Коментиран от #49, #56, #153

  • 32 Коко

    45 16 Отговор
    Ников да си ходи в Ричмънд и да не ръси акъл.Това не е нормален човек.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Луд

    49 10 Отговор
    Една виза на непалец се вади за 6 месеца минимум. 6 месеца без транспорт в сифия. Един непалец дошъл да работи в БГ изчезва за европа на 2 до 4 седмици и пак няма кой да работи.
  • 35 Блеф

    49 8 Отговор
    Г-н Ников, не се срамувайте, искайте направо разстрел. Какви са тези лигавщини.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 РЕАЛИСТ

    29 19 Отговор

    До коментар #18 от "Миризлив пор":

    Иди в Лондон , да видиш няма ли пакистанци и индийци шофьори. Колкото за тахиграфите, то не зависи, частен ли е или държавен превоза. Всички МПС над 3,5 тона имат тахографи.

    Коментиран от #50

  • 38 Феликс Дж

    27 9 Отговор

    До коментар #15 от "а след уволнението кво правим?":

    Диваци и варвари в България са само фашистите.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Феликс Дж

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "Дидо":

    Ама сигурен ли си?
  • 41 Айде бе

    48 21 Отговор

    До коментар #25 от "Дидо":

    И кой лекар взема 1800-2000 бе капацитет, и кой лекар си купува сам инструментите и ходи до тоалетна ако намери в квартала!???

    Коментиран от #46

  • 42 ей юнак

    53 8 Отговор
    по-добре да докараме на ТВОЙТО МЯСТО виетнамец!
  • 43 Анджо

    32 4 Отговор

    До коментар #28 от "Перо":

    Има някой се опитват да работя, но нашите работодатели ги унижават и те бягат. Това го знам и ги виждам всеки ден. Има фирми които ги наемат и после не им плащат ама и една стотинка. Мафиоти.

    Коментиран от #91

  • 44 По интересното е защо

    24 20 Отговор
    софиянци мълчат!
    Офчо племе!

    Коментиран от #51, #212

  • 45 Абе нещастник

    61 16 Отговор
    Каква квалификация инат шофьори от третият свят, които може да са си взели книжките и срещу овца? Кой си ти, че искаш да уволняваш готови кадри? Само факта, че не отиват нови хора, показва, че там заплащането не е адекватно.

    Коментиран от #55, #57

  • 46 Анджо

    27 10 Отговор

    До коментар #41 от "Айде бе":

    Така е, и тоя се опитва да се прави на много ли умен.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Само селяни в провинцията

    9 30 Отговор
    коментират тука!
  • 49 РЕАЛИСТ

    21 37 Отговор

    До коментар #31 от "Силвия":

    Два милиона софиянци търпите рекета на една малка група шофьори. Сталин , като победил фашизма и възстановил държавата имал намерение да се разправи с шофьорите. Умрял обаче и те така си останали, да се качват на главите на населението с претенциите си.

    Коментиран от #60, #71

  • 50 Миризлив пор

    23 6 Отговор

    До коментар #37 от "РЕАЛИСТ":

    Погледни колко часа месечно със законни почивки може да кара един шофьор по тахограф. После си сметни 168 часа + 60 колко прави и дали сметките работа+почивка ще ти излязат. Отделно тези 60 часа на шофьора се заплащат двойно.

    Коментиран от #65

  • 51 Защото не са софиянци

    31 8 Отговор

    До коментар #44 от "По интересното е защо":

    Заради политиката на кметове като Борисов, Фандъкова сега и Терзиев, а политиката е корупция, София от уютен град се превърна в сборище от всякаква измет!
  • 52 Никой

    25 4 Отговор
    Кадрово се подхожда по-друг начин - но и това е начин - няма да стане насила.

    Първото е - трябва да се облекчи самият трафик - не може да очакваш трамвайният работник да е спокоен - когато има ненормален ритъм - пресичащи пешеходци, диагонално, неадекватни шофьори - един се качи на тревната площ - толкова е забутан мисловно - не е виждал трамвай, всякакви истории, това е също важно - но това става след столетия - няма как да стане сега.

    Това са утопии - виетнамецът работи много - но дали ще се справи на минутата с техниката. Нека да помислим - да пробваме - според всички данни - дали ще сме спокойни, ако имаме шофьори от други народи.

    Отделно - ние изгонихме виетнамците - имаше Виетнамски общежития и това го премахнаха, тези хора няма да си зарежат сега наново живота и да хукнат натука - това са проблемите.

    ЮЗУ бълва неподготвени кадри - там само се преписва по изпитите.
  • 53 Някой

    30 9 Отговор
    Този Николай Ников е изключително некомпетентен, говори без да е запознат със закона и правомощията на кмета. Факти не манипулирайте хората, кмета по закон не може са уволнява в градски траспорт.

    Съмнявам се, че кмета Терзиев има правомощия да уволнява. Кмета не може да уволни дори четиримата директори, които вероятно имат правомощията да уволняват служители. Четиримата директори се уволняват и назначават от Общинския съвет.

    Пример случая с уволнението на директора Стоян Благоев от Общинския съвет и назначаването на "калинка" на поста.
  • 54 Тома

    34 6 Отговор
    Ако не си доволен и си шофьор в частна фирма веднага ти показват вратата и си чао.

    Коментиран от #124

  • 55 РЕАЛИСТ

    24 19 Отговор

    До коментар #45 от "Абе нещастник":

    Във Великобритания шофьор на автобус се става след 5 дневен курс. Голяма квалификация имат, няма що. Ама претенции до небето.

    Коментиран от #67

  • 56 Анджо

    15 4 Отговор

    До коментар #31 от "Силвия":

    Обаче да знаеш , че и тези хора ядът хляб.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 един

    44 3 Отговор
    Без да съм навътре в проблема,смятам че съкращаването на раздутата администрация в транспорта и вдигане на заплатите на шофьорите ще реши проблема,същото "лечение" трябва да се приложи и на национално ниво,прекалено много са "службичките за наши хора" които на избори пускат правилната бюлетина,на това трябва да се сложи край!
  • 59 А ТОА БУРСУК

    33 8 Отговор
    ЩО НЕ СЕ ХВАНЕ ДА КАРА АВТОБУС

    Коментиран от #214

  • 60 Остап Бендер

    14 4 Отговор

    До коментар #49 от "РЕАЛИСТ":

    Тази групичка въобще не е малка. А столичани не могат да работят тази работа. Или не искат. Не зная.
  • 61 Иван Геров

    37 6 Отговор
    Тоз човек използва агресивен и крайно ултимативен тон, включително думи като "абсурден бойкот", "безумна и недопустима ситуация", "ултиматум", "уволнение". Това предизвиква повече напрежение, отколкото решение. За постигане на ефективен обществен диалог се използва по-умерен и рационален език, особено по чувствителни теми като трудови спорове.Предложението за незабавно уволнение на стачкуващи служители противоречи на основни трудови и демократични права, включително правото на стачка, което е гарантирано в Конституцията на България и трудовото законодателство. Стачката е крайна форма на протест, но тя е легитимен инструмент при колективни трудови спорове.
    Предложението за наемане на чуждестранни работници е предателство към интересите на българските работници и служители и би донесло тежки социално-икономически последствия за столицата и страната, като цяло.

    Коментиран от #82

  • 62 Доротея

    8 14 Отговор
    Всичко е както трябва! Нищо не трябва да се прави! Никой не може никого да уволни, защото съда ще го възстанови, чрез обезщетение! Оставете всичко в ръцете на Бог! Неволята учи! Способните ще се преориентират и адаптират, те и сега не ползват обществен транспорт, останалите ще се приберете на село и така целта ми ще бъде постигната, мечтата осъществена! Много е хубаво!
  • 63 Почти

    21 3 Отговор
    Всички от администрацията се движат с колите си,така ще е.Много маймунки на клонааа
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 РЕАЛИСТ

    15 13 Отговор

    До коментар #50 от "Миризлив пор":

    Ще ти отговоря веднага по памет. 90 часа шофиране на две седмици. 56+34 или 45+45 нормално. Кой ти каза, че са карали повече тези тюфлеци
    Те за кардаринки ли ми вземат. Ако са карали повече , уволнение веднага по законите на ЕС. Подлагат гражданите на опасност. Веднага вратата и на село да копаят.
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Това кой те излъга

    20 2 Отговор

    До коментар #55 от "РЕАЛИСТ":

    Имаш ли идея въобще как се карат категориите и колко стаж трябва? 5 дена курс може да имаш за професионална компетентност. Това няма нищо общо. И тук на всеки 5 години професионален шофьор я кара.

    Коментиран от #74, #135

  • 68 Хохи Бохо

    30 7 Отговор
    ииииии като ги уволниш от де ще намериш нови да ти работят без пари бе тпак
  • 69 На гола кука

    16 3 Отговор

    До коментар #21 от "решителност":

    А зад медиите според тебе кой стои?
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Някой

    22 7 Отговор

    До коментар #49 от "РЕАЛИСТ":

    Зад рекета стоят ГЕРБ, БСП и Контрера, шофьорите са пионки. Софиянци си плащаме за начина по който сме гласували.
    Защо синдикатите не искат същите заплати за шофьорите в Пловдив, много просто защото кмета на Пловдив е от ГЕРБ и защото в Пловдив градския транспорт е на концесия.

    Коментиран от #106

  • 72 тц тц

    29 7 Отговор
    Не смятам, че човек, който не е забил и един пирон през живота си може да казва коя професия е лесна и коя не.
  • 73 Остап Бендер

    20 7 Отговор
    Софиянец шофьор на автобус, сервитьор, продавачка в магазин много отдавна няма. Вече и тези от провинцията не искат да работят такава работа. Кметът няма кой знае какво поле за лавиране.
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 3333

    15 14 Отговор

    До коментар #18 от "Миризлив пор":

    Е да ходят в частния сектор като искат по-високи заплати

    Коментиран от #78, #79, #86

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Остап Бендер

    15 4 Отговор
    В обслужването и в транспорта много отдавна софиянци няма. Всичко е от провинцията.
  • 81 хахаха

    14 6 Отговор
    "В момента разработва теории"...мисля, че един пакистанец също ще може да върши работата на тоя, дори и 5 годишно дете от Бангладеш би се справило:)
  • 82 Доротея

    10 5 Отговор

    До коментар #61 от "Иван Геров":

    Знаете ли, господине какво бе стачка през 30 - те в България! Царство България! Един Първи май решиха да стачкуват, дойде полицията, понатупа ги, прибра най изявените и посочените от агентурата в участъка! Там, който има познати се размина с малко бой или никакъв, само с шамари и подпис под декларация, а тези, които си нямат никого отнесоха една гора бой и псувни! Едно момче, набор към 1910 г. беше, дете на бежанци и сам бежанец, какво са го правили, след като го освободиха, се обесило в навеса точно на Гергьовден с кървавите бинтове от побоя! Над паметника му има днес 3 метра тръни...

    Коментиран от #130

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Ха ха ха

    8 18 Отговор
    Да уволнят само 10%, другите ще забравят да стачкуват.
  • 85 Пежо

    25 6 Отговор
    Нека господинът стане шофьор в градския транспорт, и тогава да дава акъл.От администрацията хиляди нищоправещи също могат да опитат меда на професията.Работата е изключително натоварваща и стресираща, затова и няма желаещи да я работят.Това, което се вижда и с просто око, е че политиците с промени, по всякакъв начин се опитват да вгорчат живота на шофьорите - всичките.Не е чудно, че младите я избягват
  • 86 Остап Бендер

    7 3 Отговор

    До коментар #75 от "3333":

    Това и ще направят, ако кмета продължи да ги мотае.
  • 87 Чета тук

    16 3 Отговор
    Тоя май го хранят доста тук хаха
  • 88 Майора

    20 8 Отговор
    Ало Ников , може да си икономист , но не и правист! Явно на вас завършилите в чужбина не ви е ясно че имс синдикати защитаващи работниците и се сяда на преговори ! Като не искат оставка нс кмета , защо при предишния нямаше такива случаи!
  • 89 Остап Бендер

    7 3 Отговор
    Софиянци ще ходят доста време пеша.
  • 90 Софийски

    4 17 Отговор
    Да напускат доброволно ватманите проЗти

    Коментиран от #100

  • 91 Перо

    12 3 Отговор

    До коментар #43 от "Анджо":

    Това измисления и новоизлюпен политически анализатор не го ли знае? Нали се пише отворко!
  • 92 Чума

    11 16 Отговор
    Няма! Парите отидоха при учителите! Въпрос на приоритет! Най важни са децата! Без ултиматуми, просто трябва човек с истинска, а не фасадна власт да им обясни, че това са условията! Който желае да работи в при тези условия - да заповяда! Който не го устройва - знае реда! Заявлението, Благодаря ви за службата, довиждане и чао!

    Коментиран от #98

  • 93 Реалност

    14 8 Отговор
    Този ако беше направил такова изказване в Лондон вече щеше да е арестуван!
  • 94 Ти какво прочете

    2 2 Отговор

    До коментар #57 от "градски шофьор":

    и какво разбра?
  • 95 Пешо z

    15 5 Отговор
    Ами този умник скоро не е ял бой.
  • 96 Ами

    12 3 Отговор

    До коментар #4 от "Пич":

    те ако пребиваха всеки кретен за празните му приказки, досега да бяха ги поизчистили малко, ама като гледате стават все повече и повече.

    Коментиран от #179

  • 97 Тоя Николай Ников

    12 4 Отговор
    Е чисто лудТ.....шут
  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Някой

    22 6 Отговор
    Уволнете ги, де!
    Да видим после кой ще ви кара автобусите.
    Аман от такива всезнайковци, но нищоможещи.
  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Пешо z

    26 5 Отговор
    Ама за милиционерите пари има.На глава от населението най-много в целия ЕС.Роднина ,милиционер ХаХа

    Коментиран от #133, #142

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Хахахахаха......кретен .....

    12 3 Отговор
    от трети страни като Виетнам, Непал, Пакистан – веднага, казва икономистът...
  • 105 Чума

    16 9 Отговор
    Никой не се решава да обяви, че билетчето трябва да стане 3 лева! Плюс оптимизация на администрацията! Като искате да пътувате - ще си плащате! Но, ако това стане, тези, които сега най много викате, че хората трябва да бъдат добре заплатени, ще надигнете вой против поскъпването! И контрол! Много гратис! Полицаите щото са бедни си пътуват безплатно, защото винаги са на терен!

    Коментиран от #109

  • 106 Това са глупости

    13 11 Отговор

    До коментар #71 от "Някой":

    Вярвате на всяка лъжа. Политическите протести искат смяна, оставки и т.н. Тук хората искат пари, адекватни за труда им. Това, че ГЕРБ виждат полза срещу кмета и подкрепя протестиращите, а ПП и ДБ не, не политизира протеста. Хората искат пари и бе се интересуват от кой

    Коментиран от #113

  • 107 Пешо z

    10 2 Отговор
    За зелена София трябват парииии.Само с лозунги не става.

    Коментиран от #115

  • 108 Анджо

    16 5 Отговор
    Чудя се защо има хора които са учили повече от мен и защо са толкова прости . Да, защото нямат природният интелект който не се добива само с четене а трябва когато е време да се възползваш от наученото. Когато чета на някой хора, като тоя как се опитва с крайности да оправи проблема , направо и се тъпо парче. Питам се ако в неговото семейство постъпи така ,дали ще го търпи жена му????
  • 109 Няма нужда от 3 лв. билет

    16 3 Отговор

    До коментар #105 от "Чума":

    Достатъчно е да се обединят дружествата и 2/3 от 700 души администрация ще отпадне. Ще останат пари за два пъти тези искания.
  • 110 Специалисти

    19 3 Отговор
    Много интересно те зи дето дават акъл за заплатите на другите така наречените икономисти експерти какви заплати и от къде ги получават. За последните 30 години от Венци Димитров, СтоянАлександров, Иван Костов а най неадекватния е Мартин Димитров1 и куп други изказващи се какво и как да се орави доведе до това дс сме най бедната държава в ЕС. Излизат по телевизията и правят сравнения кой колко да вземал как едните ин увеличили с 50%заплатите а не казват че въпреки това на европейско ниво пак са 150%по ниски от другите държави. Костое направи работническо мениджърска приватизащия грабеж. Затова не вюязоха капитали у нас а отидиха при съседите. Само Солвей Софи и още няколко предптиятия продадени директно работят добре. Затриха сумата предприятия и потенциал квалифицирана работна ръка. Не от Непал от джунглата ще им е по лесно да внасят работници. Шкумбата имаше виц за приемните изпити за ВУЗ ГАЗ 53 на заден ход удря дървото и който падне в каросерията е приет.
  • 111 Айзомби

    5 19 Отговор
    Прав е човека.Има мозък , не като 99% от софиянците -интелект на шимпанзе , дори по нисък.
  • 112 Фактолог

    14 7 Отговор
    Мутрите от ГЕРБ в съучастие с мутрите на Пеевски и малките мутри от ИТН и БСП в момента строят магистрала за 50 милиона на километър и имат наглостта да не плащат на онеправданите шофьори които се убиват по 12 часа на ден и не ползват отпуски с години.

    20 километра - 1 милиард!!!!

    Коментиран от #129

  • 113 Чума

    12 6 Отговор

    До коментар #106 от "Това са глупости":

    Да искат пари от тези, които ограбиха България, банки и предприятия! Аз откъде да ти намеря пари! Ако ти дам, утре ще искаш пак и всички ще искат! Работете за България и спрете да се държите неприлично! Нямате наяждане! Нямало транспорт - Аууууу! Цяла ковид криза как изкарахте без да работите и пътувате!? Което показва, че и без да ходите на работа, живота си продължава, следователно от вашата работа никаква полза! Стойте си в къщи, по добре ще бъде!

    Коментиран от #121

  • 114 Експерт

    16 4 Отговор
    Лично аз бих препоръчал шофьори от Буркина Фасо ! Изключително опитни са ! Знаят отлично не само английски , а и български език ! Освен това са съгласни на пари , колкото да не умрат от глад! Няма проблем да нощуват в депата , или метрото!

    Коментиран от #118

  • 115 Анджо

    9 2 Отговор

    До коментар #107 от "Пешо z":

    Не съм съгласен, защо ли, защото застрояват не правилно и да спрат сечта в София. Сами си създаваме проблемите и после дайте пари.
  • 116 Факт

    13 4 Отговор
    И този нищо не е работил! Да стане ватман в Непал!
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 от буркана фасо

    14 3 Отговор

    До коментар #114 от "Експерт":

    така е ще спят на задната седалка във автобуса ще ядат само сух хляб но не всяка вечер все пак
  • 119 ха-ха-ха-ха

    15 4 Отговор
    ха-ха-ха-ха... глуп аците щели да въвеждат еврото...

    Я вижте какво се случва още преди да са го въвели...
    Ако подл огите и изма мниците в политиката натикат насила българите в еврозоната - ей такива същите протести, бунтове и стачки ще пламнат в цялата страна...

    На хората вече им писна да бъдат крадени и лъгани от шепа измамници...

    Трябва незабавно вот на недоверие и това престъпно правителство от сглобкаджии, предатели и измекяри да бъде свалено незабавно...
  • 120 Чума

    7 7 Отговор
    Не пипайте администрацията! Какво ще правят тези хора!? Ни професия имат, нито спестявания! Те са европейското лице на България! Впрочем, тези дни какво прави администрацията от транспортния сектор!?

    Коментиран от #126

  • 121 Това са глупости

    10 2 Отговор

    До коментар #113 от "Чума":

    Грабят те не само тези, а всички до сега. И за това си виновен ти. Каквото си избере народа, това има. Затова всеки народ живее според интелекта си. А от къде ще вземеш пари ли. Ами от оптимизацията на процеса. Дали е нормално да има 700 администрация? Хората имат право да искат достоен живот.
  • 122 Стачка до дупка

    12 8 Отговор
    И в другите градове повсеместно. Пълно блокиране на тази атлантическа кочина е нужно според мен. Също мисля че данък сгради и такса смет за второ жилище трябва да е по две, за трето по три, за десето по десет и да се плащат още на АКТ 14. Мисля също че както при белите петна при земеделските земи празните апартаменти трябва да бъдат управлявани от държавна организация като Жилфонд на времето...мдаааа.... и да видите колко бързо ще паднат цените и ще се преборим със спекулата и строителната мафия

    Коментиран от #143

  • 123 бай Ставри

    17 4 Отговор
    Ников, като е уволнение, качваш се ти на трамвая и караш !
  • 124 Филчеф

    7 4 Отговор

    До коментар #54 от "Тома":

    А, работодателят е финото. Ами да ни вози терзията със столичните чиновници.
  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Ами вземи си някой

    1 4 Отговор

    До коментар #120 от "Чума":

    и го издържай без да имаш нужда, пък аз ще ти викам дръж го, какво ще прави после, а ти плащай.

    Коментиран от #132

  • 127 ДАСКАЛ ГЕНЧО

    15 3 Отговор
    АМАН ОТ ПИШМАН СПЕЦИАЛИСТИ. Този господин по негови думи не се вози в градски транспорт, за това си позволява да дава такива тъпи съвети. Такива като него ни управляват и за това сме на този хал. Ако управляваш бизнеса си чрез локаут , май бъркаш. ЧУЛ СИ ЗА ЛОКАУТ НО ТОВА СЕ ПРАВИ ТРУДНО И ПРИ ИДЕЯТА ЗА ВСЯКАКВИ ЧУЖДЕНЦИ ПРЕДВАРИТЕЛНО Е ОБРЕЧЕНА НА НЕУСПЕХ И ФАЛИТ НА ТОВА ДЕТО УПРАВЛЯВАШ.
  • 128 Доротея

    1 13 Отговор
    Ал Гафари ви каза - Не може талпата да казва как да стават нещата! Вие, какво - искате референдум колко да ви е заплатата ли! С тези ваши протести ще вдигнете данъците! Сивият сектор ще ръзцъфне! Както при сухия режим в Америка!

    Коментиран от #139

  • 129 Тъпо е

    0 5 Отговор

    До коментар #112 от "Фактолог":

    да те ползват за глупости.
  • 130 Феликс

    5 1 Отговор

    До коментар #82 от "Доротея":

    Борба е било, затова което ние предадохме. Тяхната борба, както казват е епична.
  • 131 Мунчо

    7 2 Отговор
    Кой е работодател на транспортните работници? Да преговарят с директора на дружеството!

    Коментиран от #147

  • 132 Чума

    2 0 Отговор

    До коментар #126 от "Ами вземи си някой":

    Издържам поне 2 /две/ такива! Жената не я броя! Тя работи!

    Коментиран от #140

  • 133 Хи хи

    7 1 Отговор

    До коментар #102 от "Пешо z":

    Милиционерите не получават пари от общините , схващаш ли ?Милиционерите в България са 47 000 заедно с пожарната , с администрацията , с ДАТО-МАТО и т.н. Колко трябва да бъдат , аз не мога да кажа , но са толкова.
  • 134 ЕТО ПАК

    11 3 Отговор
    СЪС ВЕЧНИТЕ ЗАПЛАХИ.....ПО ---ДОБРЕ УВОЛНЕТЕ ЦЕЛИЯ БЪЛГАРСКИ НАРОД ДА ОСТАНАТ САМО НАСИЛНИЦИТЕ.....
  • 135 РЕАЛИСТ

    1 11 Отговор

    До коментар #67 от "Това кой те излъга":

    5 дни е курса я Англия за придобиване на категория Д за шофиране на автобус. После 5 дни е курса за професионална компетентност. Не се изказвайте неподготвени. Има интернет и провери. После , ако щеш карай автобус на два етажа из Лондон.

    Коментиран от #154

  • 136 Хмм

    16 4 Отговор
    господинът да хваща волана и да изкара поне една седмица, работи се на смени, сутрин не в 9 като в общината, а в 4 сутринта, като го нарекат няколко пъти на ден "простакк" и ще си промени мнението, силови методи, ще вкарва пакистанци, като ни спретнат някой атентат като в Русия и там шофьорите все от републиките, сега ги изнасят в България, по морето, в спорта, работят едно лято на морето, малко плащали и после контрабанда и трафик на имигранти, ако мисли че узбеките ще му работят без пари, лъже се, вече имахме виетнамци

    Коментиран от #146

  • 137 Нужно ли е на всеки кретен

    15 2 Отговор
    Като тоя на снимката примерно да му четем глупостите?
  • 138 Това кой проблем решава?

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "само питам":

    Според мен решава само твой емоционален проблем.
  • 139 Айде бе

    7 2 Отговор

    До коментар #128 от "Доротея":

    Алгафари ни го бил казал.....леле , леле.....куха си та дрънкаш....ами да, нека да вдигнат данъците, ние сме за , нека станат прогресивни.
  • 140 Жената и децата

    4 0 Отговор

    До коментар #132 от "Чума":

    са семейство, а не работници.

    Коментиран от #145

  • 141 Вожда

    16 3 Отговор
    Поредния с някаква диплома ,който си мисли че разбира от нещо. Разработва теории за бизнес науки....само това стига .Прочетохме му поредната му ,,теория" ,само не знам защо се търси мнение от такива.
  • 142 Феликс Дж

    3 1 Отговор

    До коментар #102 от "Пешо z":

    ЧК е жива. И моля
    , не сравнявайте тия тунеядци с милицията. Далеч са от нея.
  • 143 при белите петна при земеделските земи

    4 4 Отговор

    До коментар #122 от "Стачка до дупка":

    Държавата ги дава на арендатори като определя арендата, при празните апартаменти трябва да е същото. Държавата влиза във владение и ги предоставя на нуждаещи се, събира някакви наеми и ако собственика си ги потърси им ги изплаща ако разбира се нямат задължения към държавата. ..
  • 144 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 145 Чичо

    5 2 Отговор

    До коментар #140 от "Жената и децата":

    Според теорията на неолибералите всичко има цена.Искаш да ти готви безплатно ли ?

    Коментиран от #150, #158

  • 146 Виж сега, не е лесно.

    3 16 Отговор

    До коментар #136 от "Хмм":

    И никой не е казал, че е лесно. Но и в другите професии с подобно заплащане не е лесно. Затова има пазар на труда и избор. Кеф ти да учиш за лекар, кеф ти за банкер, кеф ти за шофьор. Ама като си се хванал на определена работа трябва да я вършиш. Ако не ти харесва напускаш и си търсиш друга. Пакистанците не са по-лоши шофьори от нашите.

    Коментиран от #152

  • 147 Ами

    11 2 Отговор

    До коментар #131 от "Мунчо":

    кметът не е като този "икономист" пепедеец, той вече говори за транспортните фирми и че условията на труд ги осигуряват те, те очакваха че бързо ще си подаде оставката и ще сложат Хекимян, за да ползва борисов бюджета на София, щото май се кани да сваля правителството и избори, киселова ги устройва идеално като служебен, по-страхлива и от главчев, хвалбите с еврото не хващат дикиш, изкара хората на протести, във Варна направо заляха улиците и искат оставки, а борисов се изнесе да се среща приятелски с Ердоган и то точно на Деня на Светите Баташки Мъченици, срам!
  • 148 защо

    11 2 Отговор
    Ама квартира под 1 000 лева в София няма бе Кире. Като дадеш на работник 1 100 лв / половината на сегашната, както казваш/, кой ще дойде?
    Де гиди калпазани.

    Коментиран от #156

  • 149 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 150 Бъркаш, чиче

    5 1 Отговор

    До коментар #145 от "Чичо":

    Няма теория на неолибералите. Обаче в теорията на политикономията на др. Ленин се казва точно същото - трудът има цена. В това няма нищо лошо, защото е вярно.
  • 151 Селчо

    6 4 Отговор
    Доста хора забравиха гладните години

    Коментиран от #157

  • 152 Хмм

    8 3 Отговор

    До коментар #146 от "Виж сега, не е лесно.":

    затова не трябва да се говори без да се мисли, всички искат да стават вече полицаи, високи заплати, сигурни че властта ги закриля

    Коментиран от #161

  • 153 Силве

    13 3 Отговор

    До коментар #31 от "Силвия":

    какви училища и детски градини те гонят, я виж как 40000 души успяха да се довлекат на малоумното шоу на Капките!?
  • 154 Ти кое не разбра

    7 2 Отговор

    До коментар #135 от "РЕАЛИСТ":

    5 дена ти е в Англия СРС курс. Това е така наречената професионална компетенция, която се кара на всеки 5 години от професионален шофьор в България. За любител шофьор, сигурно за ден караш курса там?
  • 155 Аз предлагам и за ченгета

    7 2 Отговор
    Само от трети страни като Виетнам, Непал, Пакистан да са...... и за депутати и министри може
  • 156 Ама ти и апартамент ли искаш?

    3 0 Отговор

    До коментар #148 от "защо":

    Самостоятелно да се шириш и да се радваш на разкоша? Не всеки работещ в София има апартамент. Може да заимаш след 20 години работа или след като продадеш на дядо си нивите. Затова узбекските шофьори живеят на общежитие в Ботунец, а не в апартаменти в София.
  • 157 Кога е имало гладни години

    13 3 Отговор

    До коментар #151 от "Селчо":

    Освен по времето когато СДС талибаните на Костов и Желю съсипваха държавата? А?

    Коментиран от #167, #177

  • 158 Ами ако ти е такова семейството

    0 3 Отговор

    До коментар #145 от "Чичо":

    и всичко е с цени, добре. Твой избор. Мен някак си не ме кефи да съм в къщи с етикети като в магазин и да имам тарифи закуска, толкова, кафе толкова, готвене, секс и т.н.
  • 159 Хмм

    14 2 Отговор
    не успял в Лондон сити и се върнал да ни поучава
  • 160 1111

    16 2 Отговор
    Аз пък викам да заменим всичките ни политици и "експертите" като тоя с китайци, все пак Китай е водещата световна икономическа сила!
    Относно работниците от Виетнам, Непал и Пакистан миналата година пробваха същото хотелиерите - и малкото хора, които дойдоха избягаха още първата седмица:)
  • 161 Виж сега, не е лесно.

    2 5 Отговор

    До коментар #152 от "Хмм":

    Не знам в каква среда ти живееш, но в моята среда хората не са полицаи и не искат да стават полицаи. Имат си други професии и се развиват в тях.

    Коментиран от #168

  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 Баце

    8 3 Отговор
    Платен лобист на Спаси София. Абе пич, можеш ли да намериш за кратко време 1000 работници от Виетнам, Пакистан и незнам си от къде, да гивкараш в БГ, да ги лицензираш и да им дадеш да возят хора. Колко ще седим без транспорт бре - 3 месеца ли?

    Коментиран от #165

  • 164 Стига глупости бре

    14 2 Отговор
    Тоя шматарок никаква кариера в България не е развивал. Развила му се е само болната фантазия ... Поредната сламена бутафория повярвала си че и 2 гр. мозък има
  • 165 Да не говорим, че не са 1000

    4 2 Отговор

    До коментар #163 от "Баце":

    А над 8000.
  • 166 нононо

    10 3 Отговор
    Да вървиш пеша и много акъли да не даваш плющек такъв. Ходи да въртиш геврека 2100 бруто на месец

    Коментиран от #176

  • 167 Хмм

    7 2 Отговор

    До коментар #157 от "Кога е имало гладни години":

    наистина по времето на Костов вкъщи купувахме само хляб, правехме зимнина, в магазините студено, нямало пари, Костов все това му беше в устата, дойде царят и веднага навсякъде климатици и веднъж не се оплакаха, че няма пари, и добавки даваха цели заплати и цели пенсии, на всички, но заради ДПС свалихме царя, после Станишев и дойде всеможещият и всезнаещият и отново няма пари за нищо, заеми, заеми и все не му стигат,преди него не теглеха заеми, не се наяде, няма отърване от него

    Коментиран от #172

  • 168 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 169 Варненец

    11 2 Отговор
    В България още от времето на соца няма реална оценка на труда. На първо място се пренебрегва образованието и квалификацията. Лично съм потърпевш-като ръководител, но “на щат”. Взимах по- малка заплата от подчинените ми, които бяха “на разряд”. Сега те имат по-големи пенсии( да са живи и здрави, да си ги получават), нищо, че си свършваха задачите и си почиваха. А моят работен ден беше плътно 8 часа-организация, контрол на работата,планиране и отчети, много пъти “ набиване на канчето”, заради нечия немарливост. Даже ни бяха прехвърлили задължения за определяне на заплатите чрез т.нар. личен принос. Какви скандали и разправии бяха! Но, такива бяха времената! И днес, също се раздават пари “на калпак”. На водачите на терен-разбирам. Но на администрацията е абсурд.И обикновено, както в полицията и пощите, там работят близки и родственици. Не може една служителка, дето прави графици и други писарушки работи, да взима заплата, колкото шофьорите. Изобщо, грозна картина е с наливането на пари само в София и безкрайното вдигане на заплати . Парите трябва да се заработват с ефективен труд!
  • 170 Учуден

    14 3 Отговор
    Колко ли трябва да си некадърен за да завършиш университети в САЩ и Лондон и след това да заработиш в България, и то работата ти да е развиване на теории???
  • 171 Да се чете:

    17 3 Отговор
    не ви харесва заплатата - ще си внесем работници! Не харесвате еврото и/или управляващите - ще си внесем народ! Това не е вашата страна - нашата е и ще си правим каквото си искаме, а вие ще тъпите или ще изчезнете!
  • 172 Нищо от

    3 5 Отговор

    До коментар #167 от "Хмм":

    написаното не е вярно. Нито за Костов, нито за царя, нито за Станишев. Да не говорим, че при Станишев бе най ниската инфлация и остави България с голям резерв.
  • 173 никола

    7 3 Отговор
    ее , много е "умен" тоя
  • 174 Реалист

    4 12 Отговор
    Да започват моментално да разпращат предупреждение за нарушаване на трудовата дисциплина на всички ватмани! Иначе няма оправия. Да започнат масово назначаване на нови служители на по-високи заплати с 6 месечен срок на изпитване. Знаете ли колко бакшиши ще слязат от такситата за 4 бона заплата?! Те саботьори сами ще напуснат до няколко месеца, като видят новите на по- големи заплати. С предизвестия от 1 месец и без обезщетения. Нека им се очертае така картинката и да видим колко са отворени. Вече с получени предупреждения за дисциплинарно уволнение друга песен ще запеят. Че този клет е абсолютен некадърник е факт, но не бива да се позволява това изнудване. Няма значение дали е с политически подбуди или не...трябва да се действа акуратно иначе София остава заложник на хаоса не само сега, ами и занапред!

    Коментиран от #178, #181, #182, #211

  • 175 Защо ли?

    12 3 Отговор
    Всеки казва Няма пари...А защо ли никой от страните -засегнати и потърпевши, община, сидикати, партии и политици - никой не коментира гратисчиите? Защо тъмнозелените (99.999%) не купуват билети, а и никой не ги санкционира? Контрольорите дори даже не ги питат и ги подминават! Значи някой ги закриля и толерира!!! КОЙ????
    Защо?
    Поне 100 хил се губят на ден от гратисчии! Шивач. ако не можеш да решиш това, давай поста на онова момче кмета на Илинден, дето показа, че не го е страх от ман.галите!
    Не се нахвърляйте на шофьорите! Ако мислите, че им е лесно - ходите вие да въртите геврека за 4000 лв по 16 часа с 2-3 почивни дена в месеца . да ставате в 3 часа за първа смяна и да се прибирате в 2 от втора! Отделно още да си късаш нервите с простаците шофьори и пътници!

    Коментиран от #198

  • 176 Реалист

    3 11 Отговор

    До коментар #166 от "нононо":

    Стига с това 2100 брутно бе, по 3 бона взимат масово 90% от тях! С извънредните смени и повече си докарват...като не им оттърва да напускат1 както правим всички ние на пазара на труда! Какво ще ми изнудвант тук и съботират, да тормозят гражгданите с наглостта си???

    Коментиран от #188

  • 177 Ами да видим

    1 7 Отговор

    До коментар #157 от "Кога е имало гладни години":

    Опашките за кисело мляко и хляб, купони за осн. хранителни продукти - през Лукановата зима 1990-1991.
    Изнесеният житен резерв - министър Чичибаба от правителството на Виденов 1996 г.
    Фалитът на 15 банки и Икономическата катастрофа от 1996/1997, още по-силен удар върху стойността на производствени активи. Ново 23.7-кратно обезценяване на лева – от 70.7 лв./USD на 31 декември 1995 до 1677 лв./USD – средно в 1997 - правителството на Виденов 1996-97 г.
    Боновата приватизация - 1996-97 г.

    Правителството на Иван Костов е от 21 май 1997 до 24 юли 2001.
    Желев е президент от 1 август 1990 и 22 януари 1997 г. За правомощията на президента сигурно си чувал.
  • 178 Георги

    10 2 Отговор

    До коментар #174 от "Реалист":

    те хората протестираха повече от месец без да спират транспорта, ама никой не ги отрази. Повечето дори не сте забелязали надписите ПРОТЕСТ върху автобусите.
  • 179 Пич

    5 2 Отговор

    До коментар #96 от "Ами":

    Да знаеш , че кретените са като Хидра ! Ако убиеш двама , идват четирима !
  • 180 Евкопит Бармалеев

    7 2 Отговор
    Ликвидирането на такива индивиди трябва да стане приоритет на всички български граждани такива боклуци работят срещу народа ....
  • 181 Пишеш глупости

    11 3 Отговор

    До коментар #174 от "Реалист":

    Хората са в правото си, да си търсят цената на труда. Ако е толкова адекватна и не са прави, сами щяха да идват хора. Това е най точният критерии за една професия. Няма кандидати, заплащането не е адекватно. И а кандидати, значи е комкурентно.

    Коментиран от #185

  • 182 Какво предупреждение?

    1 8 Отговор

    До коментар #174 от "Реалист":

    Три дни неявяване на работа е дисциплинарно уволнение.

    Коментиран от #187, #191

  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 184 Реалист

    4 9 Отговор

    До коментар #11 от "само питам":

    Не е на баща му фабриката, но става въпрос за моите и твоите пари, от вноски и данъци. Браво на младежа, подкрепям кмета! А виновни са тези, дето дадоха щедро увеличение на заплати за силови структури и учители. Докторите и зъболекарите намериха начин да си ги вземат парите сами. И други сектори ще се поблазнят. Управляващите ни намериха цаката-разединение, чрез бъркане в джоба. И “ всяка коза за своя крак”- какво благоденствие да имаме? Баницата е една….голямо парче за един-малко парче за другия.А голямата цел-да ни отклонят от проблема с приемането на еврото е постигната….

    Коментиран от #200

  • 185 Реалист

    2 11 Отговор

    До коментар #181 от "Пишеш глупости":

    Ами да напускат тогава! Да си търсят нова работа, щом смятат че не им е оценен достатъчно труда. Щом мислят, че с квалификацията си със средно образование и нищо друго да не могат да правят освен да въртят геверека, ще са конкурентно способни на трудовия пазар и някой ще ги наеме за по 5 бона заплати. Те са изнудвачи и наглостта им трябва да бъде пресечена навреме. Дали ги използват полотиците няма и значение, защото те го позволяват.

    Коментиран от #189, #193

  • 186 Зеленодебил Киселозелев

    8 2 Отговор
    Хунтата в София търсят подмяна на населението понеже са меки китки повечето и мечтаят да свирят на вонливи пакистански флейти в ущърб на българския народ точно както англичаните скапаха държавата си с внос на бармалеи
  • 187 Георги

    7 2 Отговор

    До коментар #182 от "Какво предупреждение?":

    ама те хората са си по депата, нито са хоум офис нито са на почивка.

    Коментиран от #203

  • 188 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 189 Ами то до тук

    10 2 Отговор

    До коментар #185 от "Реалист":

    затова се е стигнало. От напускания и липса на нови кадри.
  • 190 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 191 Реалист

    1 8 Отговор

    До коментар #182 от "Какво предупреждение?":

    Така е, но не могат да уволнят всички накуп дисциплинарно...нали ще си вкарат автогол. Трябва си специфичен подход тук, но не и както сега им се позволява толкова днви да тормозят над 1 милион души!
  • 192 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 193 Георги

    10 2 Отговор

    До коментар #185 от "Реалист":

    това го правиш ти, защото разчиташ само на себе си, затова и се съобразяваш с шефа. Хората са в профсъюзи и плащат членски внос за да си отстояват правата заедно, а не да клякат пред чорбаджията.

    Коментиран от #199, #235

  • 194 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 195 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 198 Защото

    3 2 Отговор

    До коментар #175 от "Защо ли?":

    Защото контролът на превозните документи е задача на служителите в градския транспорт. Затова политици не коментират гратисчиите, а ти не коментираш чистачките на стадион Георги Аспарухов.

    Коментиран от #209

  • 199 Реалист

    6 3 Отговор

    До коментар #193 от "Георги":

    Не го правя само аз и то така се прави на нормален пазар на труда. Тези профсъюзи в България са паразити и ни най-малко не защитават интереса на работниците, само цицат от тях. Докато работят с партиите и взимат решенията под масата...не като да не съм бил в профсъюз, запознат съм достатъчно.

    Коментиран от #207

  • 200 Искате Европа

    12 4 Отговор

    До коментар #184 от "Реалист":

    Ще плащате като в Европа и ще търпите исканията на хората. Всяко нещо има позитиви и негативи. Вкарвате бедният българин, при богатият европеец. Била готова България със заплати на социална помощ в Европа. Ще приравняваш ток, вода, транспорт, данъци и какво ли не, но видиш ли заплатите не. Айде да почнем от заплатите.
  • 201 Какатое

    10 5 Отговор
    Смятането на заплатите в транспорта е шефа гаден гербераст или некадърен пепеец със 20000 лв заплата и бедни отрудени шофьори с 1600 лв заплати средно аритметично 5000 лв!
    Срам и позор мръсници
  • 202 Кротък Гейзер

    10 5 Отговор
    Само ние богоизбраните жълтопаветни олигофрени трябва да взимаме пари българския народ трябва да сте бедни и зависими от нас!
    Ние сме потомствени дворяни и князе!
  • 203 Какво предупреждение?

    4 8 Отговор

    До коментар #187 от "Георги":

    Независимо къде се намират имаме отказ от изпълняване на основните трудови задължения. Това, за което са се подписали в договора. Да не забравяме, че това не е стачка. За стачката има правила, които са неизгодни за протестиращите. Затова са го формулирали като протест и гражданско неподчинение.

    Коментиран от #210

  • 204 Боклуците на Боклука

    9 5 Отговор
    Ников,ти си пълен боклук. Какви Непалци и Пакистанци ще викате да работят, за да спестите някой лев ли ⁉️⁉️ Това ли ви е държавата⁉️ Вкарвайте Талибани, че да останат пари за крадене, това е цялата ви работа. Не се наядохте
  • 205 антрашпиц

    9 4 Отговор
    Дава си мнението поредния специалист по НИЩОМОЖЕНЕ.
  • 206 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 207 Георги

    8 2 Отговор

    До коментар #199 от "Реалист":

    изобщо не оспорвам политипеските интереси, но това не означава, че в случая шофьорите нямат право
  • 208 Драгомир Шишевич

    8 3 Отговор
    Превърнахте България е тъжно място либералушки хората ви мразят никой не е щастлив живеят бедно за сметка на вас безполови мухльовци как не ви е срам да си търсите мъже като тия отдолу за сметка на българския народ?
  • 209 Защо ли?

    4 0 Отговор

    До коментар #198 от "Защото":

    Е да де...Значи трябва ръководството на градски транспорт ли, мобилност ли (там как му викат) и синдикатите да говорят за това...Ама нали тези ръковоства са назначени от кмета, от общинския съвет, съответно са свързани с партиите от този съвет...И как пък никой зъб не обели и никой не видя слона-гратисчия в автобуса?! Забравили са, викаш? Ми напомни им, ако си там из тия среди!
  • 210 Георги

    10 3 Отговор

    До коментар #203 от "Какво предупреждение?":

    Очакваш да клекнат на подобна заплаха? Ще уволниш всички шофьори едновременно? Ти сериозно ли? Първото, което ще се случи е всички да се обърнат към съда, а всички, които ще очакваш да наемеш на тяхно място ще знаят, че могат да бъдат махнати в момента в, който решат да искат увеличение или нормално работно време.
  • 211 Баце

    8 4 Отговор

    До коментар #174 от "Реалист":

    Има проблем с частните фирми дето извозват боклука на София. Компаниите не са си получили парите. Ако тия компании спрат работа заради неплатени сметки, тогава и тях ли ще уволниш ?! По скоро ще осъдят общината, че не плаща и не си изпълнява договора. Айде стига заплахи и популизъм. СОС и кметка или решават проблема или се махат. Нещата като да отиват на махане.

    Коментиран от #219, #226

  • 212 Защото

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "По интересното е защо":

    знаят истината, но това е само за мислещи хора.
  • 213 явер

    4 9 Отговор
    Увеличение на билета и картите е единственото решение.

    Коментиран от #218

  • 214 Ами щото

    2 11 Отговор

    До коментар #59 от "А ТОА БУРСУК":

    На времето е залягал над учебниците и е УЧИЛ вместо да си чопли носа!

    Коментиран от #239

  • 215 ехаа

    4 1 Отговор
    Винаги се намират и по-глупави хора
  • 216 Чума

    4 1 Отговор
    Който иска да ви вкарва ва еврото, той да ви плаща! Няма да ви плащам аз! Не останаха пари за проектите ми!
  • 217 Мечти на розовото пони

    5 2 Отговор
    Парвенюшки аристократизъм и розови мечти на розово пони.
  • 218 Чума

    12 2 Отговор

    До коментар #213 от "явер":

    Не е единственото, но е решение и то временно! Утре ще искат пак и те, и някой друг! Това е същността на еврозоната! При НРБ такива нелепости не съществуваха! Имаше отлична организация, но лидерите пожелаха да станат капиталисти, а народа бе натирен с една празна торбичка по света да си търси препитание!
  • 219 Реалист

    4 1 Отговор

    До коментар #211 от "Баце":

    Че кмета и Променкаджиите на Фатмака са некадърни и некомпетентни спор няма. Обаче правиш много грешна аналогия с Боклука на София и транспорта. Транспорта си получават договореното, а боклука явно не, правиш ли разлика?
  • 220 БАЩА МУ, ТРЯБВА, ДА БЕШЕ СЕКРЕТАР

    8 2 Отговор
    На Министър Димитър Стоянов по СОЦ Време!! Случайности няма! Приличат су Баща и син, което е нормално, не само фамилиите!
  • 221 Бойко ше реши кога да свърши стачката!

    2 0 Отговор
    Тоя Хаус само той може да го спре!! Той муе, и Бащата!
  • 222 Стоян Братоев стана на 80г

    4 2 Отговор
    Поработи много години, нее пожизнен на тоя пост!!
  • 223 Хихата

    4 2 Отговор

    До коментар #18 от "Миризлив пор":

    Ми тогава да вървят в частния сектор! Всеки нормален човек, когато нему харесват условията на работа и/или заплатата, напуска и си търси друга работа, нъл тъй?

    Коментиран от #224

  • 224 Георги

    2 4 Отговор

    До коментар #223 от "Хихата":

    не е задължително, ако сте в профсъюз си отстоявате правата заедно, а не клякате на чорбаджията.
  • 225 Едно е сигурно

    3 5 Отговор
    Всичко това няма да продължи още дълго.И ако водачите на МПС от градския транспорт и техните "ментори" си мислят, че могат да извиват ръце - не са познали.Гледни точни много, мнения също.Някой може би ще се обиди от казаното, но в крайна сметка така ще стане.Не може и никой няма да позволи да има хаос в градския транспорт на София за такъв дълъг период от време.Бюджета на общината е закован и пари няма от къде да дойдат освен от съкращения(а пък шофьорите говорят, че са недостатъчни и работят извънредно), от орязване на други дейности, от детските градини, или пък от увеличение на цената на билета за градския транспорт.Все непопулярни мерки от които в крайна сметка шофьорите ще загубят, ще се настроят още повече гражданите срещу тях и ако СЕГА успеят да прокарат своите искания, то УТРЕ, или ДОГОДИНА ще има орязване, съкращения или други мерки.Не са само шофьорите от градския транспорт, има и лекари, медицински сестри, инженери,технически специалисти които са учили дълги години и дори днес взимат по-ниски възнаграждения от тях.Разликата е, че всички изброени НЕ ИЗВИВАТ РЪЦЕ и не предизвикват хаос, макар и те да имат своите справедливи искания!
  • 226 Обаче

    2 7 Отговор

    До коментар #211 от "Баце":

    Тоягата има две страни! Вече 5-ти ден служителите в градския транспорт НЕ ХОДЯТ НА РАБОТА, а в кодекса на труда е записано за самоотлъчка ако не си бил 3 дни на работа и подлежиш на ДИСЦИПЛИНАРНО УВОЛНЕНИЕ! Това казаха ли Ви го "организаторите", или и те са толкова грамотни?.

    Коментиран от #231, #246

  • 227 изход

    3 4 Отговор
    Докарайте пет самолета А380 с виетнамци но и те дръпнаха напред,че се съмнявам дали ще има желаещи.Друг вариант е от Северна Корея.Те поне ще работят за две шепи ориз и работно облекло.Трети вариант е оставка на това момче Тезиев което още не разбира къде се намира.Цял живот е получавал всичко наготово без усилия.Сигурен съм,че и матурата е получил така.Къде ли е служил в казармата,или дали изобщо е служил?

    Коментиран от #232

  • 228 Може и да раздават

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "от градския транспорт питат":

    А Вие с камъни ли ще се прехранвате бе "Умник"?
  • 229 Дали е добра идея

    5 1 Отговор

    До коментар #14 от "Ролан":

    Ще си проличи когато уволните целия Градски съвет и сложите на негово място такива видни "експерти" като Гошо Волана и Перо Педала!
  • 230 смях

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "от градския транспорт питат":

    Мика Зайкова на тротинетка!Или пък Искра Баева на летни кънки?
  • 231 Георги

    4 1 Отговор

    До коментар #226 от "Обаче":

    не внимаваш, хората са на работа в депата, ама не могат да излязат, защото има протестиращи хора, които не освобождават пътя/релсите! Те иначе много искат, ама нямат желание!
  • 232 Георги

    6 0 Отговор

    До коментар #227 от "изход":

    после да си внесат и избиратели и работата е опечена
  • 233 тоз пък

    8 2 Отговор
    Те не достигат шофьори, а този ще ги уволнява. Като вземат разни смешници да уволняват и да търсят някой за без пари, чак смешно ми става.

    Коментиран от #236

  • 234 Калъч

    0 4 Отговор
    Да се Уволнят незабавно
  • 235 Бай Георги

    1 4 Отговор

    До коментар #193 от "Георги":

    Само да те питам като ти вдигнат заплатата, не се ли дига и членския внос? Не че не знам де ама ... Май синдиката иска повече постъпления, чрез вашата зпалата, без значение Гошо ли си Тошо ли си и ще те уволнят ли или не. За чий ти е тогава този синдикат. Тика те напред дава ти празна пушка и ти вика - бори се. Срещу танкове. А?

    Коментиран от #237

  • 236 Искаш ли да се обзаложим

    1 6 Отговор

    До коментар #233 от "тоз пък":

    Че "Тоз пък" ще намери начин и в крайна сметка и уволнения ЩЕ ИМА! За назидание, от необходимост, от целесъобразност, поради нарушаване на Кодекса на Труда и т.н. и т.н. защото "Тоз пък" не е въртял волана, но пък се е научил на МНОГО ДРУГИ неща, които твоят ограничен ум трудно ще разбере!
  • 237 Георги

    2 2 Отговор

    До коментар #235 от "Бай Георги":

    страшна логика. Те и в парламента и в общински съвет и кмета са навързани на средната заплата. Защо тогава се дърпат? Дай работниците да искат по-малки заплати, че да уморят от глад тея гадни синдикати.
  • 238 стринка

    4 0 Отговор
    направете Стефка Костадинова кмет на София.Само това е надеждата да стане от стола на БОК за който не се била борила защото "не била такъв човек".Моля направете я за да могат спортистите ни да участват в международни прояви.Ще се разбягат по други държави.Ако спортист пропусне тази олимпиада заради Стефка,ще чака следващата ли?А часовника цъка.Годините си вървят.
  • 239 И КВО Е УЧИЛ

    4 0 Отговор

    До коментар #214 от "Ами щото":

    И КВО Е НАУЧИЛ
    ЩОТ СЪВЕТИТЕ МУ СА ЕДЕОТСКИ
    АДЕ ДА ЗЕМЕ ДА МЕ ВИКНЕ ДА МУ СМЕНЯ ПЛОЧКИТЕ
    СВЯТ ЩЕ МУ СЕ ЗАВИЕ
    УЧЕНОТО НА МАМА

    Коментиран от #241

  • 240 Кико

    3 3 Отговор
    Този толкова интелигентен микроорганизъм все още не е научил, че локаутът е престъпление по българското трудово законодателство...
    "Факти" - медията на микроорганизмите!
  • 241 "ЕДЕОТСКИ"

    2 2 Отговор

    До коментар #239 от "И КВО Е УЧИЛ":

    Са само тези, дето са си помислили, че като могат да сменят едни плочки са хванали Господа за шлифера!

    Коментиран от #243

  • 242 И КО СТАНА СИГА

    6 0 Отговор
    ЗА ВАТМАНИ НЯМА ПАРИ
    А ЗА САМОЛЕТИ ИМА
    ЗА ПОМОЩИ ЗА УКРАЙНА ИМА
    ЗА УЕСТИНГХАУС БОЛ
    ЩО ТАКА БЕ
    АЙДЕ СИЧКОТО ЖЪЛТОПАВЕТЕН ИРУПЕЕЦ ДА ОДИ ПЕША
    АМА НЯМА ДА ПЪР......ДИ ДА НЕ ЦАПА ПРИРОДАТА
  • 243 НЕ БЕ БАТЕ

    1 0 Отговор

    До коментар #241 от ""ЕДЕОТСКИ"":

    ХВАНАЛ СЪМ ТЕ ЗА ТАША......ЦИТЕ
    ДА СТИСНА ЛИ

    Коментиран от #255

  • 244 чичо

    1 6 Отговор

    До коментар #25 от "Дидо":

    Така е.1.5 млн.пенсионери получават почти еднакви пенсии.Уравниловка каквото нямаше и по Живково време.Дали в напредналите общества ватман получава по-вече от лекар,учител,офицер или пък научен работник?
  • 245 БЕЗ ТАКИВА СЪВЕТИ

    9 1 Отговор
    От юрист , икономист , финансист и банкер ще получите такива съвети . А правилното беше да се изметат от столичната власт хора с такова мислене като на интервюирания за статията !!!! От такива икономисти като него не ни чака нищо добро . И Иван Костов казваше през 1995г. - като няма българи за работници ще внесем азиатци но държавата няма да пострада . Държавата ще се запази и ще съществува . А , как е , харесва ли ви ? Същите доводи следват за всички работници от всички професии когато поискат повишение на заплащането . Вместо да се намалят печалбите от работни заплати на администраторите то те естествено гледат всяка година да си увеличават заплатите за сметка на заплатите на работниците . За това , за най-добре и целесъобразно е шофьорите да идат на гости при юристите икономистите и финансистите на общината и да си направят пряк разговор С тях там на място .

    Коментиран от #254

  • 246 тц тц

    6 0 Отговор

    До коментар #226 от "Обаче":

    По тази логика кмета отдавна трябваше да бъде дисциплинарно уволнен, за депутатите да не говорим:)
  • 247 УжасТ

    4 2 Отговор
    Тоя експерт да не е спал последните 20 години??? Виетнам вече са на светлинни години пред нас! Миналата година докараха шестима непалци да работят на слънчака, на третия ден беше останал само един, на петия и той избяга.
  • 248 Ами че ако решат пакистанци да го шибат

    2 0 Отговор
    Към Българите за помощ ли ще се обърне.
  • 249 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 250 Василеску

    6 0 Отговор
    Съжалявам, тоя не разбира нищо. От Индия, Пакистан и Виетнам изобщо не могат да работят като шофьори с кат Д и ДЕ с право на превоз на пътници. Такава работа могат да работят граждани на страни, подписали едни специални споразумения, които се знаят дори и в Лондон, но не от некадърни финансисти. Иначе виетнамци приемамме за мазачи и зидари, защото там са наиситна добри - имали сме. А истинските лекари трябва да взимат 6-7 000 лева. Медицинските сестри - 3 000. Вие печените финансисти и надути банкери и вещи "икономисти" защо толкова години не ги осигурихте тези пари, а ги окрадохте чрез банките. До толкова ви е квалификацията - да обслужвате мутрите финансово.
  • 251 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 252 ЧОВЕК

    1 4 Отговор
    СТАЧКУВАЩИТЕ НЯКОЙ ГИ НАСЪСКВА! ТОВА Е ИСТИНАТА!
    АКО ЗАПЛАТИТЕ ИМ СА МЕЖДУ 3-4 ХИЛ. ЛВ. И СА И ВТОРА КАТЕГОРИЯ ТРУД, ИЗВИНЕТЕ НО В БЪЛГАРИЯ МАЛКО ХОРА ПОЛУЧАВАТ ТАКИВА ЗАПЛАТИ И ТАКАВА КАТЕГОРИЯ НА ТРУД. НИТО УЧИТЕЛИ, НИТО МЕДИЦИНСКИ СЕСТРИ, НИТО ПОЛИЦАИ, НИТО ВОЕННИ, МНОГО МАЛКО СА ИНЖЕНЕРИТЕ С НАД ТАКИВА ЗАПЛАТИ, А ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ШИВАЧИ, ВЪОБЩЕ НА ХОРАТА РАБОТЕЩИ В В ТЕЖКОТО ПРОИЗВОДСТВО /МИНЬОРИ/.
    ВЯРНО ТЕЗИ ШОФЬОРИ ПЛАЧАТ ЗА УВОЛНЕНИЕ! ДА НЕ БЪДА ГРЕШНО РАЗБРАН - АЗ СЪЩО ИСКАМ ВИСОКА ЗАПЛАТА, НО ВЪЗМОЖНОСТИ НЯМА ФИРМАТА. ЗНАЧИ ЛИ, ТРЯБВА ДА СТАЧКУВАМ ИЛИ ПРОТЕСТИРАМ ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ ФИРМАТА НЯМА ФИНАНСОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ. АЗ МИСЛЯ, ЧЕ СЪЩОТО СТАВА И В СТОЛИЧНА ОБЩИНА, ТЕРЗИЕВ НЯМА ДА ТРЪГНЕ СРЕЩУ СЕБЕ СИ, ЗАЩОТО СЛУЧАЯ Е ТОЧНО ТАКЪВ. СНОЩИ Я ГЛЕДАХ ТЕМ. ПЕТКОВА В ПРЕДАВАНЕТО "ЗАЩО ГОСПОДИН МИНИСТЪР" И КАЗА, ЧЕ ФАНДЪКОВА НЕ БИ ДОПУСНАЛА ТОВА. СЪС СИГУРНОСТ ДА, НО ТЕРЗИЕВ НЯМА МИНИСТЪР НА ФИНАНСИТЕ ЗАД ГЪРБА СИ, КАКВИТО ФАНДЪКОВА ИМАШЕ ДА МУ ОТПУСНЕ ПОВЕЧЕ СРЕДСТВА. ЦИНИЧНО БЕШЕ ИЗКАЗВАНЕТО НА ПЕТКОВА! ТЕРЗИЕВ Е ПРИТИСНАТ В ЪГЪЛА ТОЧНО ОТ НЕЯ!
  • 253 Петър

    3 1 Отговор
    Да връщат маршрутките! И ще има превоз и конкуренция!
  • 254 Но с такива "съвети"

    1 1 Отговор

    До коментар #245 от "БЕЗ ТАКИВА СЪВЕТИ":

    Плачеш направо за Прокурор и то за подбудителство към разправа с длъжностни лица.И сега щом си такъв ербап кажи си трите имена и точния адрес, за да получиш необходимото известие!
  • 255 С какво бе Плочкаджията?

    0 0 Отговор

    До коментар #243 от "НЕ БЕ БАТЕ":

    За да "стиснеш" трябва нещо друго освен простовато мислене, а пък и нищо не си хванал! Само вятъра!
  • 256 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 257 Ватманяк

    0 0 Отговор
    Стоян Братоев е на 72 години. А ти и 100 да живееш не можеш да му стъпиш на малкия пръст. ПП-СС тролове.
  • 258 Хохо

    0 0 Отговор
    Боклук
  • 259 Гого

    0 0 Отговор
    Преподава бандитски в колеж по бизнес администрация, където ще го направят докторант! Деца на ченгета, и доносници
OSZAR »