Мицкоски: Цяла Европа знае за вековната и уникална македонска идентичност

9 Юни, 2025 12:56 3 837 193

  • северна македония-
  • европа-
  • християн мицкоски

Премиерът на РСМ критикува предишната власт, защити македонската идентичност и обяви икономически успехи

Мицкоски: Цяла Европа знае за вековната и уникална македонска идентичност - 1
Снимкa: БГНЕС

Бившите управляващи в Република Северна Македония смениха името, знамето и приеха срамното, по думите му, споразумение с България, поставяйки страната в подчинена роля. Това заяви премиерът на Северна Македония Християн Мицкоски, цитиран от БГНЕС и News.bg. По думите му няма как да се избяга от истината, заложена в доклада на Европейския парламент, който утвърждава уникалната македонска идентичност.

Мицкоски подчерта, че времето, когато страната се управляваше от „престъпници и кланове“, е минало, визирайки ерата на бившия премиер Зоран Заев. Според него ВМРО-ДПМНЕ ще постигне убедителна победа на предстоящите местни избори и ще покаже, че „времето на Македония идва“, а периодът на „разрушение, безхаберие и предателство на националните интереси“ е приключил.

„Опозицията се хвали, че е положила основите на държавата. Но какви основи? Тези, с които ограбихте и опустошихте Македония през прехода? Или тези, с които сменихте името и знамето, приемайки споразумение с България, което ни постави в подчинена роля?“ - запита риторично премиерът.

Мицкоски твърди, че бившите управляващи от СДСМ са уплашени, защото новото правителство е върнало авторитета на страната на международната сцена:
„Днес разказваме нашата история за Македония в Мюнхен, печелим в Берлин, Лондон, Брюксел и Вашингтон. Те знаят какви пирони забиха в ръцете на македонската идентичност. А ние я връщаме - с борба, достойнство и вяра в бъдещето.“

Премиерът коментира и отлагането на гласуването в Комисията по външни работи на ЕП за доклада за напредъка на Северна Македония. По неговите думи, въпреки временното изтегляне на документа от автора му - евродепутата Томас Вайц - под натиска на българските евродепутати, приемането му е неизбежно:
„Докладът ще бъде приет, защото цяла Европа признава нашата вековна и уникална идентичност.“

В икономически план Мицкоски посочи, че страната е отбелязала значителен напредък - от последно място в Европа по чуждестранни инвестиции до водеща позиция с над 1,2 милиарда евро. БВП нараства с 3,2%, а инфлацията е овладяна до 2,7% през март. Заплатите на работниците растат с 9-10% годишно, а промишленото производство бележи ръст от 5,2% за март.

„Днес няма частни търгове, има отговорност. Магистралата Кичево-Охрид се строи и ще бъде завършена. Македония отново принадлежи на народа“, заключи премиерът.


Поставете оценка:
Оценка 1.3 от 78 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой

    140 12 Отговор
    Тоя и той прекалява с белия прашец... Като онзи в Украйна.

    Коментиран от #5

  • 2 маке

    163 6 Отговор
    Вековна простотия блика от тая престъпна политическа върхушка в РСМ!
  • 3 дедо

    149 6 Отговор
    Ей, Мицковски, я кажи, вие сега от филипмакедонците ли сте или от александърмакедонците! :-)
  • 4 К.О.Т.а.р.А.К 🐱

    133 8 Отговор
    ,,господ ви направи българи , Тито-македонци,,-плакат на албанска агитка
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 стоян георгиев

    93 18 Отговор
    Тия и сърбите са царете на комедията.личи са че са съветски подлоги! Постоянно жънат успехи и се чудят какво да ядат.
  • 7 Голем смех

    119 4 Отговор
    Мухахаххахахахахахахахах :) "вековната и уникална македонска идентичност", тук вече сериозно ме разсмя тоя :) хахаахахаххаахаха
  • 8 Сандо

    97 3 Отговор
    Ами да,и особено албанците са наясно с вековната им идентичност.
  • 9 Коминтернът възкръсна!

    51 9 Отговор
    Следва нова македонизация в България, ново разделение сред българите!
    Политиците ни са предатели и редки ..айна!
  • 10 ккк

    67 3 Отговор
    да но след 44г преди това няма такава
  • 11 хахах

    59 4 Отговор
    що е маке , все е ла...о !
  • 12 "Вековната" идентичност

    115 4 Отговор
    Почекнува от 1945, кога в манастирот "Прохор Пчински" с ДЕКРЕТ се изфабрикува "Македонскиот язик"- смесица от Български с няколко сръбски букви, или както казват съвременниците - Това си е чист Български език, писан на Сръбска пишеща машина марка "Партизанец"! От мен толкоз- с лъжи и фалшификации идентичност не се гради!

    Коментиран от #58, #61

  • 13 Казуар

    67 5 Отговор
    Леке Мицкоски, има оставени следи от войниците на Александър Македонски които са на гръцки език.
  • 14 Иван

    46 4 Отговор
    Цяла Европа знае, че майка ти е лека жена, когато те види, палячо!!!
  • 15 Дончо

    57 3 Отговор
    Този доклад не струва – към него има близо 300 предложения за промени. Това означава, че е нефелен!
    Мицкоски е цитирал пасажи от проекта на доклада, още преди да е приет, което ясно показва, че е имало изтичане на вътрешна информация.
  • 16 мОшето

    52 11 Отговор
    и македонците са като укрите - от тях по-велики няма !
  • 17 Перуш

    40 6 Отговор
    Кой как е минал през македонско се е правил деца . Смес от всеки преминал етност сте .
  • 18 Турците 5 века владееха тези ширини.

    82 4 Отговор
    Навсякъде в документите па села е градове пише
    Миллет булгар
    Как не видяха за 5 века един македонец
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Студент в България

    23 25 Отговор
    Македонците като гледат накъде вървим, какви са ни управниците, колко равнодушни са жителите на територията българска, как се разпродава всичко ценно, естествено, че не искат да имат нищо общо с тази съседска държава.

    Коментиран от #133, #146

  • 21 Зипо

    25 5 Отговор
    България е по-важен геополитически партньор на САЩ и ЕС от Македония!
  • 22 Мицко е от тях

    45 4 Отговор
    В Македония има около 80-100 000 куци власи ,които се пишат македонци и са най-върлите антиквичари. Мицко е от тях. Той не е славянин.

    Коментиран от #110

  • 23 Вашето мнение

    18 36 Отговор
    Щом има украинска нация, защо да няма и македонска?

    Коментиран от #39

  • 24 Адам и Ева

    31 6 Отговор
    видяли маКедонец и уСръинец в рая
    -Господи, ама нали ний бяхме Първите хора.???!
    - те не са хора Аз ги заварих тука.......
  • 25 456

    49 6 Отговор
    Аз предлагам България да отмени признаването на Македония, което направи Ж.Желев. Признаване което е в ущръб на България.
    Има начин

    Коментиран от #111

  • 26 Абе

    35 3 Отговор
    докато не почнат да им налагат санкции парични за това, че не изпълняват договорите няма нищо да се получи !
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Па щта и ти?

    51 2 Отговор
    Васка Зойчева от Скопие: БЪЛГАРКА!!
    ЗА което плучава шамар от сръбския принц и престолонаследник Александър Караджорджович през 1913г....
    Толкоз за македонската идентичност!

    Коментиран от #120

  • 29 идиоти вън

    49 3 Отговор
    Крадци на история!
  • 30 Бат Тарзан

    51 1 Отговор
    Мицко 🇲🇰 пак е изплискал цукалото
  • 31 Левски

    37 2 Отговор
    А нашите пишман- историци и политици мълчат като на....ни.
  • 32 Даже цялата вселена

    40 3 Отговор
    знае за вековната и уникална македонска идентичност
  • 33 Пак съ Аз

    25 9 Отговор
    Бе вие сте промити мозъци..каква вековна македонска идентичност ..НИКАКВА ЕВРОПА ЗА ВАС::МАРШ КЪМ РУСИЯ КРЕТЕНО ТАКИВА
  • 34 Дика

    36 1 Отговор
    Ми щом ви е срамно споразумението, срамувайте се, никой не ви пречи.
  • 35 Асен

    47 2 Отговор
    Тоя разхождал ли се е по Скопие...сомо фереджета се гледат-това ли му е македонската идентичност...
  • 36 787

    39 2 Отговор
    България трябва ясно да заяви своята позиция и да използва всички дипломатически и обществени канали, за да защити националния интерес.

    Коментиран от #41

  • 37 зевзек

    31 1 Отговор
    този не е политик, този е корпоративен тип, който работи за джоба си, и за своите си, както правеше и неговия ментор с патешката походка, Груйо банкера, антиквизатора, отхранен и обучен от БГ шефове, храни куче да те лае
  • 38 Украйна е Руската Македония

    32 13 Отговор
    Македония е Българската Украйна

    Коментиран от #56, #63

  • 39 Ала бала

    27 3 Отговор

    До коментар #23 от "Вашето мнение":

    Казвам и да има Шопска нация. Това са географски територии с етнос БЪЛГАРИ!
  • 40 Ко каза

    15 1 Отговор
    Ама знае и чия е тази история!
  • 41 Ха ХаХа

    17 5 Отговор

    До коментар #36 от "787":

    Безрезултатно методи.
    Само руския метод влизане и бой по зомбираните тикви

    Коментиран от #132

  • 42 🤣......

    39 1 Отговор
    Да бе Мицко, цяла Европа знае за уникалната ви простотия🤣
  • 43 Един не-трол

    46 1 Отговор
    Вековна ще е след 20 години. Засега е 80 годишна и е уникална, защото ставате уникални тъпанари вече 80 години с репресии. Като ви харесва повече да сте нагъзени на сърбите ваша работа.
  • 44 Коче Пръцкоски

    24 3 Отговор
    Е па знаеме, како да не знаеме, че що е маке све е бунак !!!
  • 45 Я пък тоя

    27 1 Отговор
    Провинция Македония станала държава и хоп, сътворила света, открила Америка, Ной е македонец, Александър Велики ( Македонски) баш, английските крале и кралици са с македонско потекло, а бе велики са.
  • 46 Пак съ Аз

    11 17 Отговор
    Защото КИЕВ с същтествувал много много преди Деревня МОСКВА е за това

    Коментиран от #49

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Абсурдистан

    11 1 Отговор
    Само дето не е македонска. Крадливо племе.
  • 49 Ха ХаХа

    13 5 Отговор

    До коментар #46 от "Пак съ Аз":

    Руският Киев с руския княз Владимир

    Коментиран от #70

  • 50 и знаеш ли

    30 1 Отговор
    как се казва столицата на македония от преди 2500г когато АЛЕКСАНДЪР МАКЕДОНСКИ Е ПИШЕЛ НА ГРЪЦКИ.Защото той е ученик на аристотел а македония е област То така може да претендираш и за Рим и за цяла ИТАЛИЯ защото е имало македонски легиони и от земите на траКИТЕ са произлезли поне 20 римски императори .НО ТЕ СА ТРАКИ И НЕ СА МАКЕДОНЦИ македония не е държава и никога не е била държава ЗАЩОТО НЯМА ПИСМЕНОСТ И ЗАКОНИ освен войска за грабеж
  • 51 Проклятието на малките балкански народи

    13 2 Отговор
    Славно минало и евразийски ценности
  • 52 Архимандрисандрит Бибиян

    6 1 Отговор
    Знай още Европа целата,каде на едната буза имате ипсилон с хасти па на другата суасти!
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 А верно ли е, че

    20 3 Отговор
    доклада на Европейския парламент, утвърждава уникалната македонска идентичност ? Това е по важното! Ако е верно ние къв го дирим в Европейския парламент ? А?
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 ккк

    16 1 Отговор
    отрежи ги от всякъде - ток ,вода затвори им границите и ще се оправят те ще ни молят
  • 58 един

    21 2 Отговор

    До коментар #12 от ""Вековната" идентичност":

    и машината е била българска.Новите букви са ги добавяли на ръка.
  • 59 стоян георгиев

    8 11 Отговор

    До коментар #53 от "стоян георгиев":

    Това е вашия путлер.неговата служба създаде тия и вас потурнаците русофили.макето е същия като теб национален предател трето поколение.

    Коментиран от #64

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Крали Марко

    25 4 Отговор

    До коментар #12 от ""Вековната" идентичност":

    Грешиш .Заповедта за създаване на " македонски" език е написана на БЪЛГАРСКА пишеща машина с добавени на ръка сръбски букви.Това се случва 1945 та година ,когато България е в Руска Окупация от Червената армия .Руския Окупатор на царство България създава " македонската " идентичност !!!
    Виж документа !!!

  • 62 Радио Ереван

    25 1 Отговор
    Че е уникална северно македонската идентичност, спор няма. Уникална е - Made in Югославия. Вековна ще стане през 2045 г.
  • 63 стоян георгиев

    8 10 Отговор

    До коментар #38 от "Украйна е Руската Македония":

    Точно обратното е.московията е като макета те откраднаха и име и история на киевска рус.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 1020

    23 1 Отговор
    Тоя мисли, че от 1945 година досега са минали векове. Щото преди това има само българи на тези територии.

    Коментиран от #69

  • 66 Капитан Крийч

    5 9 Отговор
    Евроатлантиците са обещали на Урсула пак да клекнат на рсм срещу приемане в еврозоната.

    Коментиран от #190

  • 67 стоян георгиев

    2 3 Отговор

    До коментар #64 от "стоян георгиев":

    Аз ли?.само да ти кажа че се мислиш за мен!!!хахахаха

    Коментиран от #72

  • 68 Пак дрънка

    8 1 Отговор
    глупости,да беше дошъл да прелее гробовете на дедите си у нас
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Пак съ Аз

    6 4 Отговор

    До коментар #49 от "Ха ХаХа":

    КИЕВ И МОСКВА ГИ ДЕЛЯТ СТОЛЕТИЯ И как го направи руснак..само ти си знаеш
    Княз Владимир, когото в средновековните летописи вписват като Володимер, управлява древен Киев от 980 г. до 1015 г. и завинаги се вписва в историята, приемайки християнската религия в своите владения в едно с поданиците си, населявали СРЕДНОВЕКОВНАТА ДЪРЖАВА, известна под названието КИЕВСКА РУС и обхващата колосалните територии от Карпатите на Запад до река Волга на изток. Киев започва да се развива като важно търговско и културно средище през IX век и става столица на Киевска Рус в края на X век, особено след покръстването на Владимир Велики през 988 г. Далеч през 1147 г. княз Юрий Долгоруки основава Москва.

    Коментиран от #104, #118, #124

  • 71 Еми прав е

    6 7 Отговор
    На пазара в БарЦелона има надпис-македонски ягоди и това не поражда въпроси у нигого.Самото име Македония е разпознаваемо много повече от България и заслугата е на Ал.Македонски, който между другото е роден на има няма 40 км от сегашната държава с това име.
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 стоян георгиев

    4 7 Отговор
    Македонист и фен на ссср са едно и също нещо.

    Коментиран от #78

  • 74 Киев е съществувал

    13 4 Отговор

    До коментар #56 от "Пак съ Аз":

    Като руски с руски княз Владимир.
    Укропитешките лъжи не стават история както и македонските.
    Никаква Украйна тогава не е съществувала както и сред това.
    Комуниста Ленин създаде Украйна а комуниста Тито Македония
    Не пиши безмозъчни простотии.
  • 75 зевзек

    11 1 Отговор
    фалшификация се пробутва като истина, отричаш историята на съседа си, и си пишеш твоята, като по пътя крадеш и събираш де що стигнеш, е няма как да имаш добри отношения, и да си добре дошъл в ЕС, хайде да си представим обратния сценарий, ние да кандидатстваме, а те да са в ЕС, какво щяха да поискат от нас, същите тези карикатури, тяхната фалшива история, е базирана на негиране на нашата, никой няма да ти бъде приятел, ако ти твърдиш че той е нещо, което не е, по голяма обида от това няма, няма какво да се преговаря с тези, Киро и Банкята, които свалиха ветото за преговори с тези, са национални предатели
  • 76 един

    8 1 Отговор
    и машината е била българска.Новите букви са ги добавяли на ръка.
  • 77 Баш софиянец

    8 2 Отговор

    До коментар #19 от "Северомакедонски Космонавт":

    Ти на училище ходил ли си? Нещо пишеш неграмотно - смесваш кирилица с латински букви тук-там.

    Коментиран от #109

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 античките федери

    4 1 Отговор
    уни кални
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Майтап

    18 3 Отговор
    Този е болен третокласен политик За македонски вековен идентитет може да лъже бедните объркани северно македонци .Но няма как да излъже учени и високо квалифицирани политици в европа Или нормални европейски граждани които се ориентират по тези теми за Европа от училище в.часа по история или от Интернет .Никога на континента Европа преди 1991 г не е имало самостоятелна държава македония със собствен език и идентитет Със собствена история ,владетели царе или управници Петдесет години югославска република управлявана от сърбите И вече 35 години самостоятелна но пак управлявана от сърбите .В какъвто и учебник по история в света да погледне човек за Европа Ще прочете че в областа македония през Античността са живеели Еленското племе македонци говорещи старогръцки А в средните векове българи гърци сърби турци и други Като част от византийска българска или османска империя .Сегашното население в северна македония съвсем логично следствие на тези факти. Е съставено от смесица на наследници на тези нации и народи Говорят български премесен със сърбо/хърватски. Смесени с етични албанци които говорят майчин албански език .Мицковски да спре да се излага и да подкупва европейски политици да му признават някакъв идентитет В който и те самите не вярват Ама лапат паричките на бедните северно македонски данъкоплатци

    Коментиран от #95

  • 84 стоян георгиев

    3 3 Отговор

    До коментар #72 от "стоян георгиев":

    Аз пиша 10 години с това име .ти пишеш за да приличаш на мен ама пращаш в гъллабово мен...ххаах..нарича се шизофрения да си знаеш муха.пишимпакмс моето име.
  • 85 Злобното Джуджи

    20 2 Отговор

    До коментар #19 от "Северомакедонски Космонавт":

    Македонците са старогръцко(елинско) племе и ако някой има отношение към тях, то това е Област Македония в Гърция. Северните северомакедонци са посръбчени, поалбанчени Българи, толкова изостанали и про3ди че България се срамува от тях.

    Коментиран от #112

  • 86 Бойкот на О.Л.Хлъц

    20 2 Отговор
    Цяла Европа знае за Македония така, както за Тракия и Добруджа - като области в България...
  • 87 Да Ви Е

    13 2 Отговор
    Ба в кухите макета.Как една бомба не ви уцили та да оттървете света от себе си, магарета без минало и неясно бъдеще
  • 88 стоян георгиев

    3 2 Отговор

    До коментар #78 от "стоян георгиев":

    Каква е връзката с това че съм в нато а ти национален предател трето поколение?
  • 89 Ние за македонската

    13 1 Отговор
    История знаем. Тя е гръцка 😁
    Тоя говори за СЕВЕРНОМАКЕДОНСКАТА история, а тя започва от 1944 😂
    Да не стават грешки с гърците ми е мисълта 😂
    Нали те подписаха преспанското споразумение 😁
  • 90 Велика Българияяя

    14 1 Отговор
    Мдааа то целият свят знае за тази географска област, но не и за такава държава. Този е тотално изгорял бушон и трябва да се смени и докато това не стане с нов и читав системата им никога няма да проработи.
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 стоян георгиев

    4 4 Отговор

    До коментар #82 от "стоян георгиев":

    Защо за теб е обидно да си в нато и ес? Особено като спестяваш в евро и не бягаш към русия?
  • 93 Гоце Делчев:

    17 2 Отговор
    ,,,. кога си сме БЪЛГАРИ....
    Толкоз за македонския идентидет!!!
  • 94 Скоро

    15 2 Отговор
    Това сръбско куче го чака тречене в Ада!
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 В десятката

    3 14 Отговор
    Името прави разликата, а Македония е много разпознаваемо.Днес има само една държава с това име и то е ракета носител за нея.Предишния папа с кофичката кисело мляко от Бойко стъпвайки на македонска земя каза, че тя няма нищо общо с българската и двата народа са напълно различни.

    Коментиран от #107

  • 97 стоян георгиев

    11 6 Отговор
    Македонската нация е създадена от Димитър благоев димо хаджидимов георги димитров ...до един съветски г..лизци.1944 година у нас при идването на сталин се прави процес на насилствена македонзаьия.избити са хиляди българи дето са искали да си останат такива.днес потомците на комунягите се правят на бг патриоти или на македонски такива.

    Коментиран от #113, #115

  • 98 Гост

    18 1 Отговор
    Цяла Европа знае, че сте вековни титодонци на които скоро албанците ще го сложат отз....
  • 99 радецки

    9 1 Отговор
    луд с картечница - мицето гърми с думи...къде са нашите защитници на истинската българска история и факти,... както викаше мъдрата ми баба, подадеш ли да ти отапат пръстето, они че ти отапат ръката...
  • 100 123456

    8 1 Отговор
    И на Марс знаят за макето - те оттам идат !
  • 101 Ковача

    11 2 Отговор
    Много лошо за този гь0нсурат.Много.да не си познаваш историята,която е два листа.2 глави.
  • 102 А бре Мицкоски га бяхме при Падишаха

    4 1 Отговор
    всички бяхме карашик, а пък сега станахте уникални! Кога бре? Кога станахте ц..гани, кога ви почерня з..дника?

    Коментиран от #119

  • 103 Това е шизофрения

    6 1 Отговор
    Искаш да си в Югославия, а кандидатстваш за Европа.
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Атлетичен албанец

    4 2 Отговор
    Още три деца и ще ми станат осем! Така е угодно на Аллах!
  • 107 Това в коя газета го чете?

    4 1 Отговор

    До коментар #96 от "В десятката":

    Нова Македония, Борба, нещо още по-жълто?

    Коментиран от #140

  • 108 стоян георгиев

    6 3 Отговор
    Няма създател на македонизма във вардарско а и у нас дето да не е бил комунист или фен на путлер.тоя мицковски е голям фен на орбан.познайте какви му са симпатиите.
  • 109 Северомакедонски Космонавт

    5 1 Отговор

    До коментар #77 от "Баш софиянец":

    Не го разбираш "македонският език". Майтап да става.
  • 110 Съгласен

    6 1 Отговор

    До коментар #22 от "Мицко е от тях":

    Но балдъзата му (сестрата жена му) е с българско гражданство по произход. Страхува се, че и синът му ще се окаже с българско гражданство, като леля си.
  • 111 Има начин

    10 1 Отговор

    До коментар #25 от "456":

    Как гърците им затвориха границите преди години, до като не свалят звездата на Виргиния от знамето, така и ние може да ги затворим, докато не спрат с просташкото държание срещу България. А тоя помияр да не се опитва да променя историята, като евро гейските джендераси.
  • 112 Северомакедонски Космонавт

    5 1 Отговор

    До коментар #85 от "Злобното Джуджи":

    Историята я знам по- добре от теб. В Северна Македония не я знаят.
  • 113 Д,мин

    9 6 Отговор

    До коментар #97 от "стоян георгиев":

    В голяма грешка си! В момента пред мен е един вестник "Македонски глас", брой от 9 юли1913 год. издаван от македонците в Санкт Петербург. Той започва така-"Ние македонците не сме сърби, не сме българии, а просто македонци! Македонският народ съществува независимо от българското и сръбското. Ние съчустваме на всички, и бълтари и сърби дали живота си за нашето освобождение! Затова ние казваме Благодаря, но нека и българите и сърбите да не забравят, че Македония е само за македонците!". Написано е от Борис Сарафов, брата на Кръстьо Сарафов. Ако не знаеш кои са-справка в Гугъл! Редакцията и кантората на този вестник е с адрес С. Петербург, ул. Гончарная 13. И да комунистите имат много грехове, но да ги обвиняваш и затова, че самолета ти не излита е малко пресилено! Нещата са много по-сложни, с македонците, не със самолета ти!

    Коментиран от #137, #139, #158

  • 114 ССС

    7 1 Отговор
    "...уникалната македонска идентичност..."
    Гръцки легенди, български царе, български език, сръбска азбука, украинска наглост!
    Направо са оръжие за масово поразяване

    Коментиран от #117

  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Гост

    8 1 Отговор
    А бегай бе чичак. Думата отвличам на македонски е киднапирам, каква вековна история бе???
  • 117 АНОНИМЕН

    5 3 Отговор

    До коментар #114 от "ССС":

    Caми cмe cи винoвни
    1. Миниcтърът нa прocвeщeниeтo в Бългaрия 1881 – 1882, историкът специалист по Българска история прoф. Ирeчeк, e aвcтрoунгaрcки шпиoнин oт вoeннoтo рзузнaвaнe...
    2. прoф. Вacил Злaтaрcки, кoрифeят нa Бългaрcкaтa Иcтoрия, e рeктoр нa CУ и същевременно руcки aгeнт...Видeн "визaнтoлoг", въпрeки, чe тaкaвa държaвa Визaнтия никoгa нe e cъщecтвувaлa...
    3. Бeшeвлиeв, eдин oт cъздaтeлитe нa "ПРAБЪЛГAРCКAТA OРДA НA ХAН ACПAРУХ" e пък видeн гъркoфил...
    4. .....чeт нямaт прoдaжницитe!

    OФИЦИAЛНAТA бългaрcкa иcтoрия e пълнa фaнтacмaгoрия cътвoрeнa oт чужди aгeнти и бългaри-прoдaжници. Имeннo пo тaзи причинa ca възмoжни вcякaкви мaнипулaции c нeя, eдни вчeрa, други днec....от
    „македонците“!!!
  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 При Падишаха

    6 1 Отговор

    До коментар #102 от "А бре Мицкоски га бяхме при Падишаха":

    В паспортите пише:
    Националност Османлъ
  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 Хаха

    5 1 Отговор
    Заглавието : По сполучлив и смешен виц скоро не бях чувал .
  • 122 Член/ама не 5-ти/

    2 1 Отговор
    Пряк потомък на Александър Северомакедонски
  • 123 Още нямате

    6 1 Отговор
    вековна история,това че сте си присвоили название което е на няколко хиляди години не ви прави такива
  • 124 Тихо бе пубер

    3 0 Отговор

    До коментар #70 от "Пак съ Аз":

    По твоята логика България не е съществувала преди да превземе сегашната столица София.
  • 125 Фактичекър

    4 1 Отговор
    Украйна и Бюрм са измислени държави
  • 126 Ухаааа

    7 0 Отговор
    Абре Мицко... Той Александърчо е бил обратен бря. И как сте се пръкнали от него бре момче. Кой Педро ви е раждал? Направо изрещяхте! Вместо да си правим дуслука в тая Европа и да си пием ракията с комшиите, вий взехте да си мислите, че сте пъпа на света. Те и гърците все за пъпа приказват, ама омекнаха.От дясно турция, отгоре македонци от Педро, а Германия дава парите. Ква нация сте не мие ясно. От Педровци!
  • 127 Атина Палада

    3 1 Отговор
    Ха ха ха ,ония били украинци,тия били македонци:) да ви се не види и идентичността...:))))
  • 128 Те сами себе си анатемосват

    2 0 Отговор
    Пък ние за какво да им вярваме.
  • 129 Факт е че

    6 1 Отговор
    Латинса америка е открита от Ристю Колубовски. Знаем ви ка да не ви знаем!
  • 130 явер

    6 0 Отговор
    Като са наследници на Ал.Македонски, колко от тях днес се казват Птоломей, Плутарх, Парменион и мн. др. Защото ние Аспарух, Тервел, Крум, Борис, Кубрат имаме много.
  • 131 Мицко

    4 0 Отговор
    Грешка.Не вековна,а полувековна от средата на миналия век.
  • 132 Ами еднаш се

    3 7 Отговор

    До коментар #41 от "Ха ХаХа":

    пробавте бе тикавару татарски , и памтиш - кој без гаќи кој со гаќи си заминавте... МИЦКОВСКИ е ГОСПОДИН за вас, и ке ви го дотера умот... Има да го признаете Македонското малцинство во Татарија-Вулгаристанова , ама се плашам да не испадне мнозинство...Толку за сега

    Коментиран от #142, #143, #192

  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 КОЛЬО ПАРЪМА

    2 2 Отговор
    Кой сте вий бе Няма такава измислена държава,Спиране на издаване на Български Паспорти за вас.
  • 135 българин

    5 1 Отговор
    вашата "македонска" няма общо с онази античната македонска.
  • 136 Перо

    6 1 Отговор
    Тоя “македонист” с майка еврейка и баща сърбин разчита на международния еврейски мениджмент! Но много се лъжат бетонните глави от ВМРО-ДПМНЕ, че с корупция ще заобиколят науката и ще се позовават на не историческо и ненаучно решение, с което ще се позовават което ще налагат на всякъде!
  • 137 Костадин Костадинов

    6 4 Отговор

    До коментар #113 от "Д,мин":

    Тези дето са писали това са били руски агенти, с подобни писания руснаците са започнали да създават македонската нация,

    Коментиран от #160

  • 138 не чете

    4 0 Отговор
    Този да беше прочел Паисий.
  • 139 Гошо

    4 3 Отговор

    До коментар #113 от "Д,мин":

    Е не са комунистите а азиатския департамент към руското външно. Интересното за Македонски глас издаван в Петербург е че главния редактор Димитър роден като Чупаров си сменя фамилията на Чуповски е вербуван от азиатския департамент за македонец, а брат му Павле Чупаров си е българин деец на ВМРО
  • 140 Факт

    2 1 Отговор

    До коментар #107 от "Това в коя газета го чете?":

    Казаха го новините на бг национална телевизия!
  • 141 БгТопИдиот🇧🇬

    6 1 Отговор
    Мицкоски: Цяла Европа знае за вековната и уникална македонска идентичност.

    Украйнски недодяланици фрости.

    Коментиран от #144

  • 142 456

    3 2 Отговор

    До коментар #132 от "Ами еднаш се":

    Какво малцинство в България? Откъснаха ви от нас след 2 ВСВ. Вие сте БЪЛГАРИ които се отказахте от кръвта си. И ние не ви искаме и ако спрете да се опитвате да ни дразните ще се разберем. И друго- върнете българските паспорти, а не да ми кибичете в посолството в Берлин за нови
  • 143 Гошо

    4 1 Отговор

    До коментар #132 от "Ами еднаш се":

    Я по спокойно, нямате място в ЕС, моето магаре е по голям политик от мицкоски, затова няма да ви приемем скоро в ЕС.
  • 144 Перо

    4 2 Отговор

    До коментар #141 от "БгТопИдиот🇧🇬":

    И македонистите и украинците са правени от един х…!
  • 145 Това

    4 1 Отговор
    Заглавие ме разсмя

    Коментиран от #147

  • 146 Казуар

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Студент в България":

    Нещата в С. Македония рязко ще се променят когато албанците станат повече от македонците и тогава кичозните паметници в Скопие ще изглеждат нелепо. И тогава спасението ще бъде преселването в Пиринския район. Справка Косово.
  • 147 да ама не

    4 1 Отговор

    До коментар #145 от "Това":

    Цяла Европа вече знае за неповторимата и вековна македонска идентичност -простотия до шия?!
  • 148 Истината!!

    5 1 Отговор
    Днешните северномакедонци са предимно славянски народ, формиран в Средновековието, и не са преки наследници на Александър Македонски, нито на античната македонска държава, въпреки че живеят в част от географската област Македония.
  • 149 Фактите не лъжат

    3 1 Отговор
    Не, днешните северномакедонци не са прякo наследници на Александър Македонски и древните македонци в смисъла на генетична, културна или езикова приемственост.
  • 150 Исторически контекст

    3 1 Отговор
    Александър Македонски (356–323 г. пр.н.е.) е цар на древна Македония — древноГРЪЦКО царство, разположено в днешната северна част на ГЪРЦИЯ. Древните македонци са били част от ГРЪЦКОЕЗИЧНИЯ свят. Те са говорили диалект на древноГРЪЦКИ език и са споделяли религия и култура с другите ГРЪЦКИ полиси.
  • 151 Етнически и културен преход

    5 1 Отговор
    След смъртта на Александър и падането на античните македонски държави:
    • През вековете Балканите са били под властта на Рим, Византия, БЪЛГАРСКАТА и Сръбската държава и накрая — на Османската империя.
    • Славяните се заселват на Балканите през VI–VII век. Това е времето, когато предците на днешните македонски славяни (включително и БЪЛГАРИ, сърби и други южни славяни) идват в региона.
    Значи, етническият състав на населението коренно се променя след Античността.
  • 152 Език и идентичност

    5 1 Отговор
    • Древномакедонският език е изчезнал и НЕ се говори днес!!
    • Съвременният македонски език е южнославянски език, близък до БЪЛГАРСКИЯ.
    • Съвременната национална идентичност на македонците се формира основно през 19–20 век!!!
  • 153 Политическа употреба на историята

    4 1 Отговор
    След Втората световна война в рамките на СФРЮ, започва изграждането на отделна македонска национална идентичност. В този контекст някои националистически кръгове в Република Северна Македония се опитват да представят историческа приемственост между античните македонци и днешните славянски македонци.
    Това обаче НЕ се подкрепя от сериозната историческа и археологическа наука!!!
    Северномакедонците са лъжци и си изминлят история и идентичност, които са ФАЛШИВИ!!!
  • 154 Формиране на нация и нужда от легитимнос

    4 1 Отговор
    • През 20. век (особено след 1945 г.) в рамките на Югославия се създава македонска република, а с това и проект за отделна македонска нация.
    • За да има своя национална идентичност, тя се нуждае от:
    • Собствен език (стандартизиран през 1945 г. на база западноБЪЛГАРСЩИ говори - диалекти),
    • Собствена история, която да се отличава от българската и сръбската.
    • Така се появява идеята за фейк “антички корени”, които да придадат величие и древност на новата нация. Всичко е фалшива измислица!

    Коментиран от #186

  • 155 Политическа нужда за разграничение от Бъ

    4 1 Отговор
    • България дълго време е считала (и все още част от обществото и науката твърди), че МАкедонците са БЪЛГАРИ по произход.
    • Сръбската политика в миналото също се е опитвала да асимилира македонците.
    • В отговор, в Северна Македония си измисля "уникална" идентичност, която да се различава от двете.
  • 156 Защо се използва Александър Македонски?

    4 1 Отговор
    • Александър Велики е световно призната историческа фигура.
    • Свързването с него дава на една млада нация усещане за величие и древност.
    • През 2000-те години, особено при премиера Никола Груевски, се развива проектът “Антиквизация” — изграждане на паметници и утвърждаване на идеята, че съвременните македонци са наследници на античните.
    • Паметникът на Александър Велики в Скопие е символ на тази политика.
    • Това предизвика остър конфликт с Гърция, довел до дългогодишен спор за името „Македония“.
  • 157 Реакции от съседите

    3 1 Отговор
    • Гърция: възприема използването на името "Македония" и античната символика като посегателство върху собствената ѝ история!!!
    Това доведе до наложено вето за членство на Македония в НАТО и ЕС до подписване на Преспанския договор (2018) → името става Северна Македония.
    • България: признава Република Македония още през 1992 г., но не признава „македонския език“ като отделен от българския. Спорът се изостря с твърденията, че исторически фигури като Гоце Делчев са „македонци“, а не българи.
  • 158 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 159 Фалшификация ли е това?

    3 1 Отговор
    • От научна гледна точка, свързването на днешните македонци с Александър Македонски е неисторическо и некоректно.
    • От политическа и психологическа гледна точка, това е опит за изграждане на идентичност и легитимност — често срещано явление при нови нации.
    • Не всички в Северна Македония вярват в „античките корени“ — има и учени, и граждани, които разбират, че това е мит.
  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 Фанфан Лалето

    5 1 Отговор
    Каква многовековна бре ? Нали човекът беше произлязъл от Македон! Аз дълбоко вярвам, че той е сътворил Космоса, планетите и звездите, да не издребняваме с някакво човечество и идентичности!
  • 162 Госあ

    4 1 Отговор
    Първо, тия не беха ли северномакедонци 😂 А ако простолюдието докопало се до парламента позволи на тия смешници да ни крадат историята, би трябвало да прелее чашата. Ако не я прелее, много ще съжалявам…
  • 163 стоян георгиев

    3 3 Отговор
    Съветските подлоги ще изкарат сега незначителна ролята на комунягите за разцепването на българския народ.трето поколение предатели са те и по нищо не се различават от македонците.
  • 164 Спорът между Гърция и БЮРМ

    4 1 Отговор
    Спорът между Гърция и (тогавашната) Република Македония относно името "Македония" беше един от най-продължителните и напрегнати дипломатически конфликти на Балканите след разпада на Югославия. Той продължи повече от 25 години (от 1991 до 2018) и засягаше въпроси на:
    • Име на държавата
    • Историческо наследство
    • Национална идентичност
    • Международно признание и членство в международни организации
  • 165 История

    6 1 Отговор
    След разпадането на Югославия, бившата югославска република Македония обяви независимост под името "Република Македония".
    Реакция от Гърция: Гърция отказа да признае държавата под това име, защото:
    • „Македония“ е име на историческа и географска област в Северна ГЪРЦИЯ.
    • Гърция твърдеше, че употребата на това име от новата държава може да предполага териториални претенции към ГРЪЦКАТА провинция Македония.
    Смяташе, че това е опит за присвояване на ГРЪЦКОТО антично наследство, особено на фигури като Александър Македонски!!!
  • 166 Гост

    4 1 Отговор
    Този клоун да спре да плюе по България,защо не казва нищо по адрес на Гърция?Нали именно по тяхно настояване смениха името и знамето..Ако бяха истински македонци наследници на древните македонци щеше да говорят елински ,а не български и щеше да имат различни имена. А това сега че се сърбят няма да ги направи древни македонци,напротив още по-жалки стават.
  • 167 Последствия

    3 1 Отговор
    • Гърция блокира международното признаване на държавата с това име.
    • В ООН държавата бе приета през 1993 г. под временното име "Бивша югославска република Македония" (FYROM).
    • Гърция наложи вето на:
    • Членството на Македония в НАТО.
    • Преговорите за членство в ЕС.
  • 168 Преспанският договор (2018)

    3 1 Отговор
    Основни точки от договора:
    • Името на страната се променя на:
    ▶️ „Република Северна Македония“
    • Признава се македонският език, но с уточнение, че той е от южнославянската езикова група (не свързан с антична Македония или с гръцкия език).
    • Гражданството се води „македонско / гражданин на Република Северна Македония“.
    • Македония се отказва от всякакви претенции към гръцката територия и история.
    • В замяна, Гърция подкрепи членството на Северна Македония в НАТО и ЕС.
  • 169 🇲🇰🇬🇷 Обществена реакция

    3 1 Отговор
    • В Македония: протестите бяха бурни, особено сред националистите. Мнозина смятаха, че това е „национално предателство“.
    • В Гърция: също имаше масови протести, особено в Солун и Северна Гърция, с обвинения, че се правят компромиси с националната история.
  • 170 Последици от договора

    3 1 Отговор
    • Северна Македония стана пълноправен член на НАТО през март 2020 г.
    • Преговорите с ЕС се активизираха (но после бяха блокирани от България по други причини).
    • Спорът с Гърция де факто беше решен, въпреки че все още има полемики и чувствителност по темата.
  • 171 хана

    2 1 Отговор
    В БРУКСЕЛ И ЛОНДОН И В ДАЛЕЧЕН ВАШИНКТОН ЗНАЯТ КОЛКО Е ЛУД ПРЪЦКО !!!! И ЧЕ ЩЕ ГО ПРИЕМАТ В ОНОВА СПЕЦИАЛНОТО ЗАВИДЕНИЕ ЗА ВЕКИ ВЕКОВ АМИН !!! НА ЛУНАТА ЛИ Е Е Е НА МАРС ЛИ ???? МАЙ И НА ЛЯВО НА БЯЛО !!!
  • 172 Спор Гърция/ Македония

    3 1 Отговор
    Спорът между Гърция и (тогавашната) Република Македония включваше не само името, но и други символи с историческо значение — знамето, герба, паметниците и претенции към античното наследство, особено около фигурата на Александър Македонски. Всичко това се възприемаше от Гърция като опит за културно присвояване и скрити териториални претенции.
  • 173 „Звездата от Вергина“

    3 1 Отговор
    Спорът за знамето и „Звездата от Вергина“
    Какво е „Звездата от Вергина“?
    • Това е символ с 16 лъча, открит през 1977 г. в гробница в гръцкия град Вергина, за която се смята, че принадлежи на Филип II, бащата на Александър Македонски.
    • Гърция счита Звездата от Вергина за изключително гръцки исторически символ, част от наследството на Древна Македония.
    Какво направи новата държава?
    • През 1992 г., Република Македония приема тази звезда за свой национален символ и я поставя на националното си знаме.
    Гърция възприема това като провокация и културна кражба.
    Резултат:
    • През 1995 г. под натиск на ООН, Македония променя знамето си, заменяйки „звездата от Вергина“ с нов дизайн: слънце с 8 лъча на червен фон — символ без претенции към античната история.
  • 174 Спорът за Александър Македонски

    3 1 Отговор
    Спорът за Александър Македонски и „антиквизацията“
    Какво е „антиквизация“?
    Това е политика, водена от правителството на Никола Груевски (2006–2016), целяща:
    • Да свърже днешните македонци с древните македонци.
    • Да представи Република Македония като пряк наследник на Александър Велики и Филип II.
    Как се реализира?
    • Големи паметници на Александър Велики, Филип II и други антични фигури бяха изградени в Скопие (напр. мегапаметникът на Александър на кон — „Воин на кон“)
    • Именуване на:
    • Аеропорта: „Александър Велики“
    • Автопътища: „Александър Македонски“, „Филип Македонски“
    • Площади и улици – с антични имена
    Това допълнително влоши отношенията с Гърция, която видя в това:
    • Умишлена провокация
    • Подкопаване на гръцката идентичност и история
    Гръцката позиция:
    • „Александър Македонски е ГРЪК и символ на ГРЪЦКАТА история.“
    • „Новата държава няма нищо общо с античната Македония.“
    • „Използването на античната символика се използва за изграждане на ФАЛШИВА ИДЕНТИЧНОСТ.“
    Какво се договориха в Преспанския договор (2018)?
    В резултат на споразумението между двете страни:
    • Северна Македония се отказва от античната символика:
    • Променя името на летището и пътищата.
    • Обещава, че няма да използва символи като „звездата от Вергина“ в публичното пространство.
    • Признава, че древната македонска история принадлежи на гръцкото историческо и културно наследство.
    • Гърция спира блокадата и подкрепя членството на Северна Македония в НАТО и ЕС.
  • 175 Александър Македонсщи е грък

    5 1 Отговор
    Споровете за:
    • Името "Македония"
    • Знамето и "Звездата от Вергина"
    • Фигурата на Александър Македонски и паметниците
    ... не са просто за символи. Те отразяват дълбоки конфликти за история, идентичност, легитимност и културна принадлежност. За Гърция — това е защитата на националната ѝ история. За Северна Македония — това беше част от търсенето на собствена национална идентичност.
  • 176 ЦЦЦЦ

    4 1 Отговор
    НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ИМ Е ПРЕЗ МАКАРИТЕ ЗА ТВОЯТА ИДЕНТИЧНОСТ "маке" !
  • 177 Така и

    3 1 Отговор
    Не разбрах на тоя кой му е отрекъл да се идентифицира като македонец !
  • 178 Д,мин

    4 2 Отговор

    До коментар #160 от "стоян георгиев":

    "Ъоя лъже като русофил.сарафов е писал нещо 1913 като е убит 1907!!!!д,мин е лъжец". Думите написани от Б.Сарафов стоят, като лого под заглавието на вестника! Това не значи, че ги е писал 6 години след убийството му! Това е началната страница на вестника. Под логото има съдържание и там е името на Д.Чуповски споменат от друг коментиращ тука явно с познания по темата. По отдолу стои картата на измислената Македония! От ляво на логото е цената за абонамент 2 рубли и 10 копейки за брой. От ляво е адреса на редакцията и под него датата.За думата лъжец, ще е смело от твоя страна да я повториш в съда! Много елементарно мислене имаш!

    Коментиран от #181

  • 179 Д,мин

    4 2 Отговор

    До коментар #160 от "стоян георгиев":

    И цинат от Уикито-"Докато е в затвора Сарафов дава интервю за лондонския вестник „Таймс“, в което декларира че македонците са отделна народност, различна от българите и сърбите..."
    Това поне можеш да намериш, пък и за Таймс кажи, че са лъжци!

    Коментиран от #180

  • 180 стоян георгиев

    2 4 Отговор

    До коментар #179 от "Д,мин":

    Чуповски другар е част от сърбоманската линия на македонците.после завалията става комуняга като теб.непознаването на македонската история от комунягите като теб не разбира причините за изказването на сарафов.сарафов обикаля европа да търси пари отива даже и в сърбия .при въпросната обиколка е взето решение да излезе с подобна позиция изгодна за великите сили..естествено ако знаеше малко повече за него щеше да знаеш.че.той е върховист както ги наричахте тези революционери през комунизма .та сарафов е краен български националист.убит е от левицата във вмро която иска да овладее организацията и която по късно става част от бкп и минава на македониски позиции.да цитираш.чуповски който обявява мъртвия сарафов за македонист е напълно нормално за теб и подобните на теб.не случайно вмро са ги бесели такива по дърветата .
  • 181 стоян георгиев

    2 4 Отговор

    До коментар #178 от "Д,мин":

    Ти твърдиш лъжейки в преден пост че сарафов е казал нещо в македонистки ветник шест години след смъртта му.после.обвиняваш.други в лъжа или не познаване на историята.ти верно ли си сериозен???хахахахах
  • 182 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 183 Трол

    4 2 Отговор

    До коментар #158 от "стоян георгиев":

    Мило мое Деси, скъпо, неагледно, още камътно, знаеш, че се знаем! Напиши в гугъл "македонски глас, Санкт Петербург" и просто кликни! И в Уикипедията я има снимката с въпросните думи на Сарафов! Ве спори скъпа, не се нерви, прави любов, ще те олекне, не че акъл ще ти дойде!
  • 184 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 185 стоян георгиев

    1 2 Отговор
    Ти не умря ли от спин бе п..ал?обясних подробно за сарафов.сарафов обикаля за да събере пари за илинденското въстание и го прави успешно.именно за това ги говори тези работи.освен тази статия сарафов.има.доста други що ме ги цитираш тях а пе..ал?
  • 186 АНОНИМЕН

    2 1 Отговор

    До коментар #154 от "Формиране на нация и нужда от легитимнос":

    Мaкeдoнцитe 3-тo пoкoлeниe ca кaтo "бecни кучeтa", нaпрaвo нaлитaт нa бoй aкo им ocпoрвaш "идeнцитeтa"... Нeкa нe cи прaвим илюзии, бeз твърди крути мeрки oт cтрaнa нa Бългaрия, тaм нeщaтa нямa дa ce oпрaвят!... Зa гoлямo cъжaлeниe, прoблeмът e мнoгo кoмплицирaн, зaщoтo изчeзнe ли бългaрoфoбиятa изчeзвa и държaвaтa кoятo e изгрaдeнa нa тaзи ocнoвa....A и Бългaрия вce oщe нe e гoтoвa дa пocрeщнe тoвa прeдизвикaтeлcтвo...зaщoтo eднa cъcипaнa и бaнкрутирaлa Рeпубликa Ceв. Мaкeдoния, щe бъдe рaзпaрчaтocaнa cъc cигурнocт мeжду Aлбaния, Гърция и Cърбия. Aлтeрнaтивa нa БЪЛГAРOФOБИЯТA, кaтo тeмeл зa дaржaвнo-идeнтичнocтнa идeoлoгия, бeшe AНТИКВИЗAЦИЯТA, нo гърчулятa дoбрe cи изгрaхa кaртитe и тoзи вaриaнт oтпaднa...В рeзултaт Ceв. Мaкeдoния e oбрeчeнa дa ce рaзпaднe или нaй-мaлкoтo, щe имaт дългa прaвитeлcтвeнa кризa, aкo нe пoлучaт пoкaнa зa члeнcтвo в EC.
  • 187 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 188 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 189 Свен

    0 0 Отговор
    Тия не се ли усещат, че вече са банални с тези простотии ?!
  • 190 Свен

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Капитан Крийч":

    Не ти се получи!
  • 191 психо

    0 0 Отговор
    ЩЕ ПИТАМ МИЦОТАКИС И ГЪРЦИТЕ ЗА ТВОЯТА ИДЕНТИЧНОСТ И ИСТОРИЯ ИМА ЛИ Я НЯМА ЛИ Я ???? МАЙ ЩЕ ОПИТАШ ГРЪЦКИЯ ГИРОС ОТКЪМ О Т З А Т !! СКОРО НЕ СА ЯЛИ ГИРОС БРАТЯТА СЕВЕРНЯЦИ !! О Х А Б Р Е Й ЧИ КЕФ
  • 192 СЪРБОМАН

    0 0 Отговор

    До коментар #132 от "Ами еднаш се":

    ТИ ХВАНИ НА ТИКВАТА ДРЪШКАТА И СИ Я ЗАБИЙ ОТЗАД МЪШКАТА ПА ДА ТЕ ЧУЕМЕ НА КАКЪВ ЕЗИК ПЪШКАШ ???? ЕХ АНТИЧНИ И ВЕКОВНИ И ЗОРБА И ШИПТАРА ВА ДЕБНЕ ТО ШИПТАРА САМО ОТ КЪМ ГЪРБА БЕЗ ВАЗЕЛИН А НА БЪЛГАРИНА ТИ СИ ЗНАШ ПО ФРЕНСКИ С БЯЛ КРЕМ
  • 193 психо

    1 0 Отговор
    ИМА И ПО ТЪПИ ОТ ЧУКЧИТЕ ПРЪЦЛЮ ГОРДАНА И ДНП – МАКЕДОНИСТИ !!!!! ДОКАЗАЛИ СА СЕ НА ЗЕМЯТА –МАРС – ЛУНАТА ?? А КОЙ ГО МОЖЕ ТОВА А А УНИКАЛНО СПЕЦИАЛНО !! НАПРАВО ИЗВЪН ЗЕМНО
Новини по държави:
OSZAR »